DemiD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Loskoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Ik wil graag mijn vodafone en ziggo account weer losgekoppeld hebben. Hoe moet dit?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @DemiD, goedemorgen en welkom hier

Het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone is zeker mogelijk. Dit is niet iets wat je zelf kan doen, maar waarbij je hulp nodig hebt van een medewerker. Om de accounts te ontkoppelen moet één van beide verwijderd worden. Nadat het account is verwijderd, dan kan je voor deze een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Zo zijn er dan weer twee afzonderlijke accounts. Welk account mag ik voor je verwijderen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @DemiD, goedemorgen en welkom hier

Het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone is zeker mogelijk. Dit is niet iets wat je zelf kan doen, maar waarbij je hulp nodig hebt van een medewerker. Om de accounts te ontkoppelen moet één van beide verwijderd worden. Nadat het account is verwijderd, dan kan je voor deze een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Zo zijn er dan weer twee afzonderlijke accounts. Welk account mag ik voor je verwijderen?

DemiD
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die van Ziggo mag verwijderd. Die van Vodafone wil ik graag behouden. 

 

Hoe kan ik dan daarvoor een nieuw account aanmaken? 

Zijn alle gegevens die daarin staan dan verwijderd? Daar is namelijk hetzelfde emailadres opgegeven. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@DemiD Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Voor Mijn Ziggo kan je op deze pagina een nieuw account registeren met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is bij My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic