EvBeveren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg ik ook gratis verhoging van mijn databundel?

  • Ik hoor van familie dat zij een mail hebben gehad met gratis extra data. Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen? Ik heb dit namelijk niet gehad en ben al jaren klant. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @EvBeveren, goedemorgen en welkom hier!

Het klopt dat een geselecteerde groep klanten een e-mail of SMS hebben ontvangen over een gratis verhoging van hun databundel per 1 maart 2024. Het gaat hierbij om abonnementen uit een ouder portfolio, waarbij de databundel wordt gelijk getrokken naar de databundel van onze huidige abonnementen. Dit betreffen de volgende abonnementen:

Start M van 2,5 GB naar 3GB
Start XL van 10 GB naar 12 GB
Red van 15 GB naar 20 GB

Heb jij één van deze abonnementen uit een nieuwer portfolio die deze databundel al heeft, dan heb je deze communicatie over de verhoging van de databundel dus niet gekregen omdat je deze databundel al in je abonnement hebt zitten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @EvBeveren, goedemorgen en welkom hier!

Het klopt dat een geselecteerde groep klanten een e-mail of SMS hebben ontvangen over een gratis verhoging van hun databundel per 1 maart 2024. Het gaat hierbij om abonnementen uit een ouder portfolio, waarbij de databundel wordt gelijk getrokken naar de databundel van onze huidige abonnementen. Dit betreffen de volgende abonnementen:

Start M van 2,5 GB naar 3GB
Start XL van 10 GB naar 12 GB
Red van 15 GB naar 20 GB

Heb jij één van deze abonnementen uit een nieuwer portfolio die deze databundel al heeft, dan heb je deze communicatie over de verhoging van de databundel dus niet gekregen omdat je deze databundel al in je abonnement hebt zitten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic