KtM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het nummer 0306540987 van Vodafone?

Ik ben zojuist gebeld door iemand die zegt van Vodafone te zijn en het over mijn abonnement wil hebben en mij een aanbieding wil doen. Ik vind het toch een beetje raar want ik ben nog nooit door jullie gebeld. Hij wou een verificatiecode sturen maar toen heb ik opgehangen want ik vertrouwde het niet meer. Het nummer is +31306540987. Waren jullie dit of is dit scam??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3545Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @KtM, welkom hier. 

Het nummer is inderdaad afkomstig van Vodafone. Als je terugbelt dan krijg je te horen 'Welkom bij Vodafone, we hebben je gebeld. Bedankt dat je terugbelt'. Het willen sturen van de verificatie SMS bevestigd dit eveneens, want dit is een methode die we toepassen om te verifiëren of we met de contractant spreken van de betreffende aansluiting.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3545Posts
  • 1070Oplossingen
  • 1168Likes

Hi @KtM, welkom hier. 

Het nummer is inderdaad afkomstig van Vodafone. Als je terugbelt dan krijg je te horen 'Welkom bij Vodafone, we hebben je gebeld. Bedankt dat je terugbelt'. Het willen sturen van de verificatie SMS bevestigd dit eveneens, want dit is een methode die we toepassen om te verifiëren of we met de contractant spreken van de betreffende aansluiting.

KtM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic