Erik86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om mijn abonnement te verlengen met een ander klantnummer?

Beste,

 

Ik wacht wat smart op het moment dat ik een nieuw toestel kan bestellen ivm (val)schade aan mijn huidige mobiel. Mijn abonnement loopt tot en met 23 augustus jetgeen betekent dat ik 23 april (4 maanden voor de einddatum van het contract) mag verlengen (andere telefoon). 

 

Ik wil perse met een schone lei beginnen en wil mijn oude facturen NIET meer kunnen inzien vanaf het moment van een nieuw contract. Alleen dan verleng ik bij Vodafone. Mijn vraag is dus, kan dit? Bijvoorbeeld dooe het krijgen van een ander klantnummer? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Erik86, goedemorgen en welkom hier!

In deze situatie snap ik dat je met smart uitkijkt naar het moment dat je mag verlengen en een nieuw toestel gaat uitkiezen! Wat betreft jouw vraag. Het verlengen van je abonnement gebeurt op hetzelfde account/klantnummer, wat betekent dat ook oudere facturen zichtbaar blijven. Het is niet mogelijk om te verlengen op een ander klantnummer. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Erik86, goedemorgen en welkom hier!

In deze situatie snap ik dat je met smart uitkijkt naar het moment dat je mag verlengen en een nieuw toestel gaat uitkiezen! Wat betreft jouw vraag. Het verlengen van je abonnement gebeurt op hetzelfde account/klantnummer, wat betekent dat ook oudere facturen zichtbaar blijven. Het is niet mogelijk om te verlengen op een ander klantnummer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic