Hoe kan ik mijn incassodatum wijzigen? Graag zou ik het willen wijzigen naar einde vd maand de 28ste.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Binnurg
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.
Let op, het is weekend. Steven zal daarom vanaf maandag je bericht in behandeling nemen. Fijn weekend!
Dankjewel voor de gegevens @Binnurg! 🙂 Ik ben gelijk aan de slag gegaan voor je en heb de incassodatum verplaatst naar de 28e. Let er op dat dit altijd rondom de 28e is in verband met weekenden en feestdagen. De komende factuur op de oude datum afgeschreven worden. Houdt deze even in de gaten. De factuur erna zal rond de 28e plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hoi @Binnurg
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.
Let op, het is weekend. Steven zal daarom vanaf maandag je bericht in behandeling nemen. Fijn weekend!
Hey @Energieboy ,
Helaas kan ik Steven niet als ontvanger vinden.
Is er een andere manier om contact op te nemen?
Fijne weekend.
Als je op het woord HIER, boven in mijn bericht klikt dan kom je op een pagina met postvak uit. Naast postvak staat een vierkantje met een potlood. Als je daarop klikt en dan Steven schrijft, dan komt z’n naam er te staan. Je kan hem via deze manier een bericht sturen. Zo moet dat echt werken, hij heeft namelijk voor iedereen z’n postvak open staan.
Dankjewel voor de gegevens @Binnurg! 🙂 Ik ben gelijk aan de slag gegaan voor je en heb de incassodatum verplaatst naar de 28e. Let er op dat dit altijd rondom de 28e is in verband met weekenden en feestdagen. De komende factuur op de oude datum afgeschreven worden. Houdt deze even in de gaten. De factuur erna zal rond de 28e plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hallo,
Ik zou ook graag de incasso datum aangepast hebben naar de 25e van iedere maand. Is dit mogelijk?
Mvg. Yves
Dat kan uiteraard ook voor jou geregeld worden @Yves8807. Wil je mij hiervoor een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Uiteraard kun je deze wijziging ook door mijn collega's in orde laten maken via de chat of telefoon.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.