1
Vraag
2
Reacties
Y.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen vodafone en ziggo

Graag wil ik mijn vodafone en mijn ziggo ontkoppelen. Kunt u mij hierbij helpen. Ik wil mijn inloggegevens voor vodafone behouden en nieuwe inlog maken voor ziggo.

Dank

Yolanda

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Een hele goedemorgen @Y. en een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Zeker kunnen wij je helpen bij het ontkoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account. Ik begrijp dat je graag de huidige inloggegevens voor My Vodafone wenst te behouden. Dat kan! Je hebt mijn collega Steven al een privéberichtje gestuurd met de benodigde gegevens. Deze gegevens heb ik even bij hem opgevraagd, zodat ik voor je aan de slag kon gaan. 

De accounts heb ik voor je losgekoppeld en je kunt nu een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo op deze pagina. Het registeren moet gebeuren met een ander e-mailadres dan welke nu gekoppeld is aan My Vodafone, zodat het weer twee afzonderlijke accounts worden. Laat je weten of alles gelukt is 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @Y.  (Yolanda)
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Een hele goedemorgen @Y. en een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Zeker kunnen wij je helpen bij het ontkoppelen van jouw My Vodafone en Mijn Ziggo account. Ik begrijp dat je graag de huidige inloggegevens voor My Vodafone wenst te behouden. Dat kan! Je hebt mijn collega Steven al een privéberichtje gestuurd met de benodigde gegevens. Deze gegevens heb ik even bij hem opgevraagd, zodat ik voor je aan de slag kon gaan. 

De accounts heb ik voor je losgekoppeld en je kunt nu een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo op deze pagina. Het registeren moet gebeuren met een ander e-mailadres dan welke nu gekoppeld is aan My Vodafone, zodat het weer twee afzonderlijke accounts worden. Laat je weten of alles gelukt is 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic