Hi @Robingijsen
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Wat ontzettend onhandig dat je de afgelopen maand zo slecht bereikbaar bent. Dat schiet niet op en daar moet dan ook zeker naar gekeken worden. De kortste klap is om hiervoor onze netwerk check te doorlopen. Aan het einde van deze check wordt een onderzoek aangemaakt voor onze technische dienst. Mochten er in jouw regio problemen zijn met ons netwerk, dan zijn zij degene die dit kunnen opsporen en hiervoor acties kunnen uitzetten. Naar aanleiding hiervan kan ook eventuele compensatie worden besproken als de oorzaak inderdaad aan onze kant zit.
Wat betreft een compensatie voor de storing in Maarssen. Dit kan niet via de Community geregeld worden. Ik wil je vragen om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch (gratis) als via de chat. Wanneer dit is toegezegd dan zal dit uiteraard netjes in orde worden gemaakt door mijn collega's van de klantenservice.
Moderator Steven: Indien er een storing is, kan verzoek tot compensatie vermeld worden in een lopend onderzoek bij de collega's van de Network Crew of door een klacht in te dienen via hier. Meer informatie over compenstatie over tegoeden lees je in onze algemene voorwaarden: artikel 6.2, 6.3, 16.1 en 22.1 Mocht je willen dat wij het verzoek voor je doorzetten, dan horen we het graag.