mithat

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe werkt Red Unlimited in Turkije?

Hi allemaal .

Het is weer tijd voor verlengen bij Vodafone .

Nu zie ik een leuke aanbieding bij Belsimpel .

Een honor V2 in combinatie met onbeperkt van Vodafone .

Alleen is deze bundel dan ook geldig in buitenland?

İk had red unlimited ..hier staat alleen onbeperkt bellen smsen en internetten .

Voorheen mocht ik 40 gb per maand in Turkije gebruiken .

Alvast bedankt voor respons

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Het staat op de Fair Use Policy pagina, je hebt 40GB om te gebruiken in Turkije. 
Ik zou toch gewoon even contact opnemen met Belsimpel om te vragen of het echt gaat om een 2e Unlimited abonnement. Ik denk het namelijk wel, zo staat het er wel namelijk. Maar je weet het nooit zeker tot je ze van Belsimpel aan de lijn hebt gehad. Als jij overstapt van Vodafone naar Belsimpel dan heb je niet opeens 2 abonnementen :). Vraag het ze en dan weet je het zeker.


Maar die 40GB in Turkije, dat is zeker en staat ook op de site. Alvast een fijne vakantie gewenst!

Bekijk in context

5 Reacties 5
mithat
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niemand ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Nou nou, geef mensen even de tijd om je bericht te lezen.
Het is geen chat functie of telefonische klantenservice. Dit is een klant helpt klant community, je zal toch geduld moeten hebben tot iemand je bericht oppakt. Zal hem even doorlezen, misschien kan ik je helpen en anders even geduldig wachten op iemand van Vodafone. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Als eerst, je hebt te maken met Fair Use Policy en dat wil zeggen:
Een Red Unlimited abonnement heeft een onbeperkte databundel in Nederland en je databundel wordt niet verdubbeld als je Ziggo-klant bent. Je kunt 40 GB per maand in de EU gebruiken. Dat zegt het al, je hebt 40GB per maand te gebruiken binnen de EU en dus ook Turkije. Deze valt bij Vodafone namelijk nog binnen de regels van de EU. 

Dit is natuurlijk ook zo als je een abonnement afsluit bij Belsimpel. Nu wil ik je toch even wijzen op het plaatje wat je hebt meegezonden. Daar staat dat je 10,- euro korting krijgt als je al een ander Vodafone Unliminted abonnement hebt op je adres. Ik lees het dan zo dat je dus al 1 abonnement Unlimited moet hebben en dat wanneer je een 2e er bij afsluit, dat je dan pas deze korting krijgt. Als ik jou was zou ik eerst maar even goed informeren voor je met je eigen nummer overstapt naar Belsimpel. 

Hiermee kan ik je helpen. Wil je meer informatie, neem dan contact op met Belsimpel want eigenlijk is deze topic daar niet voor. 

mithat
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goed dat je er op wijst...ik heb maar 1 abonnement op mijn adres ik zal het aanpassen.

Dus ik kan mijn abonnement ook in Turkije gebruiken tot 40 gb met onbeperkt maak ik op uit je lange verhaal ..

Dat is belangrijk voor me .

İk had al een chat gestart met klantenservice en die zei ja ..ook opgebeld en die twijfelde weer ?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12182Posts
  • 3549Oplossingen
  • 3172Likes

Het staat op de Fair Use Policy pagina, je hebt 40GB om te gebruiken in Turkije. 
Ik zou toch gewoon even contact opnemen met Belsimpel om te vragen of het echt gaat om een 2e Unlimited abonnement. Ik denk het namelijk wel, zo staat het er wel namelijk. Maar je weet het nooit zeker tot je ze van Belsimpel aan de lijn hebt gehad. Als jij overstapt van Vodafone naar Belsimpel dan heb je niet opeens 2 abonnementen :). Vraag het ze en dan weet je het zeker.


Maar die 40GB in Turkije, dat is zeker en staat ook op de site. Alvast een fijne vakantie gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic