Aceguusje

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik twee prepaid simkaarten toevoegen in My Vodafone?

Ik heb op advies van Vodafone winkel twee prepaid sim kaarten, een voor in de telefoon en een voor data in de tablet. Hoe stel ik dat in bij My Vodafone?

16 Reacties 16
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 15Likes

Goedendag @Aceguusje! Voor het overzicht is het natuurlijk wel fijn als je dit kan instellen. Ik help je graag op weg! 

Er zijn nu dus twee verschillende Prepaid actief. Dat betekend dat er twee accounts zijn. Indien je deze nog moet aanmaken, kan dat via deze link geregeld worden.
Wanneer dit geregeld is, dan kan je vanuit My Vodafone nagaan of het volgende wilt:
1. Login in.
2. Klik links bovenin op het bolletje.
3. Klik dan op nummer toevoegen.
Dit moet ervoor zorgen dat je kunt wisselen tussen de accounts. Laat gerust weten of het hiermee gelukt is. 

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je snelle antwoord. Ik snap punt 2 niet (klik links bovenin op het bolletje) . Ik zie alleen een wit aanhalingsteken in een rode bol. Is dat het? Dan zie ik nergens punt 3 (klik dan op nummer toevoegen)

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 15Likes

Kan je het eens vanuit de app op een mobiel of tablet proberen? Ik vermoed dat je nu op de website kijkt. 

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, op mijn tablet.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 15Likes

Zou je een foto van het scherm via een private message kunnen sturen? Dan zie ik wat jij ziet.

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weet niet hoe private message moet. Hierbij screenshot 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 15Likes

Ik heb het kunnen zien. Ik heb wel de foto eraf gehaald, omdat je klantnummer zichtbaar was. Wat ik op de foto zag, was de website op de tablet. Kan ik je de app of playstore zoeken naar de Vodafone & Ziggo app en wil deze voor mij downloaden? Als je dan teruggaat naar de eerder gedeelde stappen vanuit mijn eerdere bericht, moeten deze wel lukken en overeenkomen vanuit de app.  

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry voor mijn digibeet gedrag. Ik open de Vodafone en Ziggo app, klik links boven op het bolletje maar zie nergens nummer toevoegen. Komt dat omdat ik mijn nieuw sim nog niet geactiveerd hebt? Zo ja, sorry voor de overlast.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 15Likes

Ik zie het helemaal niet als overlast @Aceguusje! In dit geval is het wel wijs om de simkaarten actief te hebben en dat beiden accounts een actief My Vodafone account hebben. Als je dit kan regelen of nog gaat regelen. Kijk gerust opnieuw binnen de Vodafone & Ziggo app of stuur ons nog een berichtje 🙂

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nu mijn tweede Sim geactiveerd en geregistreerd. Kreeg bevestiging daarvan. Wanneer ik weer begin aan je drie  punten procedure, zie ik nergens staan:  nummer toevoegen. Ik kan nu nergens mijn tweede Sim opwaarderen. De medewerker in de Vodafone winkel gaf dit als goede optie: mijn huidige sim met mijn telefoonnummer in de telefoon, en een tweede puur voor data in de tablet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

@Aceguusje Je hebt dus beide simkaarten geactiveerd en voor beide simkaarten een My Vodafone account geregistreerd? In je profiel zie ik 1 mobiel nummer staan en daar is inderdaad een My Vodafone account mee aangemaakt. Wil je in je profiel onder Persoonlijke Informatie eens het mobiele nummer van de andere simkaart vermelden? Dan kijk ik even met je mee.

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb dit geprobeerd maar kan dan de wijzigingen niet opslaan. Ik zie wel in mijn account twee account en staan maar als,ik daarop klik krijg ik twee keer hetzelfde 06 nummer.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Yes, ik zie het andere mobiele nummer nu in je profiel staan. Bedankt @Aceguusje. En je hebt het goed gedaan met het toevoegen van het tweede prepaid nummer in My Vodafone hoor. Als ik kijk zie ik nu namelijk de optie om van account te switchen via het drop-down menu en kom je bij de 2 verschillende nummers uit. Soms kan het een uurtje duren voordat dit zichtbaar is, dus waarschijnlijk was het een kwestie van geduld. 

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie nu wel in myvodafone ( website dus niet in de app) twee account staan. Ik kan wisselen tussen deze twee en kan ze opwaarderen. Het werkt dus. Alleen nog een ding, mijn nummer 0620*** staat nog onder het kopje Prepaid 0629***. Dat laatste is denk ik nog een overblijfsel van voor het nummerbehoud. 

**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

@Aceguusje Dat lijkt inderdaad nog een overblijfsel te zijn van de periode voor nummerbehoud. Mocht dat met enkele dagen niet zijn verdwenen, dan kunnen we altijd nog besluiten om het account voor het nummer eindigend op 970 te verwijderen. Je kan dit nummer dan weer opnieuw toevoegen aan het account (zoals je ook hebt gedaan voor het nummer eindigend op 820). Dan wordt er weer een nieuwe 'frisse' koppeling gesynchroniseerd. Geef maar een gil  als en wanneer je dat zou willen.

Aceguusje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga ik doen, alvast bedankt voor alle hulp

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic