tenshikaosu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen bij verhuizing naar het buitenland?

Goedenavond,

Ik wil graag mijn 24-maanden abonnament in de nabije toekomst opzeggen , omdat ik naar het buitenland ga verhuizen en in dit land (Polen) is er geen vodafone. Het eindedatum zal 03/05/2025 zijn.

Hoe is het met verdere betaling. Moet ik toch nog steeds elke maand anbonnament betalen tot mei volgende jaar? Als ik de volledige bedrag voor bijna hele jaar eenmalig zou willen betalen, zitten er nog extra kosten bij? Moet it het volledig betalen of zou ik toevallig korting krijgen, aangezien dat veel tijd al voorbij is?

Indien nodig, ik kan zeker bewizjen dat ik voorgoed uit NL verhuis - een brief van gemeente laten zien dat ik me uitschrijf uit NL, ik ga ook mijn bankrekening sluiten.

(excuses voor mogelijke foutjes in mijn berich, ik ben een allochtone).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @tenshikaosu, welkom hier. 

Wat leuk dat je gaat verhuizen naar het buitenland en goed dat je alvast even wat informatie wilt inwinnen. Op dit moment zie ik dat je nog een contract hebt tot en met 2 mei 2025. Uit je bericht wordt mij niet helemaal duidelijk per wanneer je gaat verhuizen, maar als dit eerder is dan de einddatum van je contract dan kun je inderdaad jouw abonnement afkopen. Een andere optie is het abonnement laten overnemen door iemand anders. Het opzeggen van het abonnement kan niet via de Community geregeld worden. Dit kan telefonisch via 0800 0094. Zij kunnen je dan ook direct informeren omtrent de hoogte van het bedrag om je abonnement af te kopen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @tenshikaosu, welkom hier. 

Wat leuk dat je gaat verhuizen naar het buitenland en goed dat je alvast even wat informatie wilt inwinnen. Op dit moment zie ik dat je nog een contract hebt tot en met 2 mei 2025. Uit je bericht wordt mij niet helemaal duidelijk per wanneer je gaat verhuizen, maar als dit eerder is dan de einddatum van je contract dan kun je inderdaad jouw abonnement afkopen. Een andere optie is het abonnement laten overnemen door iemand anders. Het opzeggen van het abonnement kan niet via de Community geregeld worden. Dit kan telefonisch via 0800 0094. Zij kunnen je dan ook direct informeren omtrent de hoogte van het bedrag om je abonnement af te kopen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic