seneb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik het DSS wachtwoord verwijderen?

Hallo, ik wil mijn abonnement  via Belsimpel verlengen maar Belsimpel zei juist dat ik Vodafone klantenservice moest vragen dat wachtwoord te verwijderen zodat het abonnement kon ingaan en ik mijn nieuwe iPhone kon krijgen.

 

Ik kan me trouwens helemaal niet meer herinneren ooit een wachtwoord ingesteld te hebben voor mijn mobiele nummer eigenlijk.

Kan iemand me hierbij helpen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @seneb, goedemorgen en welkom hier!

Het DSS wachtwoord is eigenlijk een verificatie wachtwoord. Als we deze voor je verwijderen uit het systeem, dan kan BelSimpel de overstap voor je in orde maken. Mijn berichtje komt helaas als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's hierover en dat het geregeld is 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Waarom doe je dan niet wat er in de mail staat? Neem

contact op met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Die kunnen je verder helpen. Het is niet mogelijk om dit via de community te regelen. 

Fijn weekend gewenst! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @seneb, goedemorgen en welkom hier!

Het DSS wachtwoord is eigenlijk een verificatie wachtwoord. Als we deze voor je verwijderen uit het systeem, dan kan BelSimpel de overstap voor je in orde maken. Mijn berichtje komt helaas als mosterd na de maaltijd, want ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met één van mijn collega's hierover en dat het geregeld is 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic