RIchieG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen?

Goedemiddag, 

Op mijn Ziggo account staat nog steeds het vodafone account van mijn ex vriendin

ze heeft haar vodafone account al wel omgezet naar haar nieuwe adres nu ongeveer een jaar geleden 

echter zit het account nog steeds aan mijn ziggo gekoppeld, als ik inlog zie ik haar gegevens 

Ze wil graag de accounts koppelen zodat ze voor de voordelen van Ziggo en vodafone in aanmerking komt 

hoe kan ik dat regelen ? of wie kan me helpen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1090Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @RIchieG, goedemorgen. 

Het is inderdaad niet wenselijk dat deze accounts dan nog gekoppeld zijn. Het is mogelijk om My Vodafone los te koppelen zodat jouw ex-vriendin dan met haar eigen e-mailadres een My Vodafone account kan registeren. Zo heb jij jouw eigen account (Mijn Ziggo) en heeft zij haar eigen My Vodafone account. Zal ik dit in orde maken?

Het samenvoegen/koppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone staat overigens los van de Gratis Extra's. Deze worden automatisch toegevoegd op basis van adresgegevens. Op het moment dat zij ergens anders woonachtig is en op dat adres geen Ziggo abonnement is, dan zullen deze gratis Extra's komen te vervallen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1090Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @RIchieG, goedemorgen. 

Het is inderdaad niet wenselijk dat deze accounts dan nog gekoppeld zijn. Het is mogelijk om My Vodafone los te koppelen zodat jouw ex-vriendin dan met haar eigen e-mailadres een My Vodafone account kan registeren. Zo heb jij jouw eigen account (Mijn Ziggo) en heeft zij haar eigen My Vodafone account. Zal ik dit in orde maken?

Het samenvoegen/koppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone staat overigens los van de Gratis Extra's. Deze worden automatisch toegevoegd op basis van adresgegevens. Op het moment dat zij ergens anders woonachtig is en op dat adres geen Ziggo abonnement is, dan zullen deze gratis Extra's komen te vervallen. 

RIchieG
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia Dat klinkt als een oplossing :), zou je dat voor me in orde willen maken ?

Dank je wel alvast, goed om te weten dat de extra's al wel geregeld zijn 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1090Oplossingen
  • 1184Likes

Bij deze in orde gemaakt @RIchieG! Jouw ex-vriendin kan nu een eigen account aanmaken voor My Vodafone met haar eigen e-mailadres.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic