BonjeMaatje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen rollen beschikbaar in My Vodafone

Geachte,

 

Ik heb vandaag mijn nieuwe toestel en abonnement bij jullie gekocht. Alleen nu staat er dat ik de geen-rollen- beschikbaar- melding krijg. Is er een mogelijkheid dat mijn account gereset kan worden?

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Angelo Ozturan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @BonjeMaatje, goedemorgen en welkom hier. 

Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt afgesloten met een nieuw toestel! Soms kan het na registratie en ingang van je abonnement even duren voordat de informatie in My Vodafone beschikbaar is. Is de foutmelding inmiddels verdwenen? Zo niet dan kan ik het My Vodafone account voor je verwijderen, zodat je opnieuw kan registreren. Er wordt dan een nieuwe koppeling gegenereerd. Ik hoor graag van je 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @BonjeMaatje, goedemorgen en welkom hier. 

Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt afgesloten met een nieuw toestel! Soms kan het na registratie en ingang van je abonnement even duren voordat de informatie in My Vodafone beschikbaar is. Is de foutmelding inmiddels verdwenen? Zo niet dan kan ik het My Vodafone account voor je verwijderen, zodat je opnieuw kan registreren. Er wordt dan een nieuwe koppeling gegenereerd. Ik hoor graag van je 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic