Rick70

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedrag nieuw aan te gaan verlenging van abonnement niet juist.

Per 3 april 2024 loopt mijn huidige 2-jarige Vodafone Start M abonnement af. Woensdag 21 februari jl. kreeg ik van Vodafone een mail met daarin dat ik kan verlengen en een persoonlijke aanbieding. 

 

Op 21 februari jl. voor het volgende abonnement gekozen:

Onbeperkt Bellen Blox      € 2,50

Start M 2 jaar                   € 15,00

Totaal excl korting           € 17,50

Ziggo korting                     - € 2,50

Mijn online korting             - € 1,50

Totaal incl korting              € 13,50

 

Op 21 februari jl. via de mail het besteloverzicht ontvangen (Ordernummer: 458049631) met de gegevens zoals hierboven en de maandelijkse kosten van € 13,50.

 

De volgende dag 22 februari jl. krijg ik een nieuw besteloverzicht (Ordernummer: 458274981) en daarin is de online korting verdwenen en is het maandelijkse bedrag ineens € 15,00. Vervolgens krijg ik per mail het contract en ook daarin maandelijkse kosten van € 15,00 i.p.v. de afgesproken € 13,50.

 

Ik heb 22 februari jl. nog een chat sessie gehad met een medewerker van Vodafone en die kon niet precies zeggen welk bedrag ik per 3 april 2024 ga betalen want misschien wordt de online korting dan pas verrekend. Ik zou dan gewoon moeten afwachten en als het niet klopt dan weer contact op nemen.

 

Ik was nog wel zo enthousiast met mijn verlenging maar heb er nu geen goed gevoel bij.  Ik dacht ik ga het voorleggen aan de community want nu kan er nog iets gedaan worden aan het contract zodat ik zeker weet dat ik het afgesproken bedrag van € 13,50 ga betalen per 3 april. 

 

Graag zou ik willen vragen of een medewerker van Vodafone hier s.v.p. naar zou wil kijken? Ik heb alle mailtjes/bestanden met de afgesproken bedragen en kan het zo doorsturen.  

 

Alvast hartelijk dank voor het uitzoeken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Rick70 
Ik heb de bestelling er opnieuw in gezet. De korting staat er op iets andere wijze in vermeld, maar het gaat natuurlijk om het eindbedrag en die is overeenkomstig de eerste bestelling. Je krijgt hier zo nog een mail van en dan kun je deze goedkeuren. Na goedkeuring zal de verlenging bevestigd worden 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Rick70 
Oh jee, dat klinkt niet echt lekker. Denk je korting te krijgen en dan vervalt dat opeens. Gelukkig zijn er op de community medewerkers die met je mee kunnen kijken. En als je per mail bewijs hebt dat je deze korting krijgt dan zal Vodafone niet de moeilijkste zijn en dit ook goed verwerken. Waarom je nu 2 verschillende ordernummers hebt ontvangen, geen idee. Ook dat kan iemand van Vodafone wel voor je bekijken.

Heb nog even geduld en dan komt het, dat verwacht ik althans wel, goed. Lees even onderstaande balk:

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Rick70, goedemorgen en welkom hier!

Een dubbelcheck kan nooit kwaad! Je wilt natuurlijk wel met een goed gevoel aan je verlenging beginnen. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de originele order is uitgevallen in het systeem. Deze is vervolgens opnieuw ingevoerd, maar de extra online korting van € 1,50 ontbreekt hier. De order heb ik om die reden laten cancellen, zodat ik na 24 uur dan de juiste order er weer op de correcte wijze voor je kan inzetten. Ik houd je op de hoogte als dit is gebeurd! 🙂

Rick70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Cecilia,

 

Fijn dat je dit in orde kan maken. Ik heb inmiddels een mail ontvangen dat de bestelling is geannuleerd. 

Ik wacht het verder af. 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Rick70 
Ik heb de bestelling er opnieuw in gezet. De korting staat er op iets andere wijze in vermeld, maar het gaat natuurlijk om het eindbedrag en die is overeenkomstig de eerste bestelling. Je krijgt hier zo nog een mail van en dan kun je deze goedkeuren. Na goedkeuring zal de verlenging bevestigd worden 🙂

Rick70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb de mail bevestigd. Hierna de mail met het contract ontvangen. Nu met de juiste korting. Bedankt voor je hulp. 👍

Rick70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Cecilia

 

Ik zie dat er een wijziging is gedaan in mijn bundels en extra opties. Ik had een onbeperkt bellen bundel van € 3,00 per maand aan staan en deze staat nu uit terwijl ik deze niet heb uitgezet. Verder zou deze onbeperkt bellen bundel naar € 2,50 per maand gaan.  

 

Er staat nu een onbeperkt bellen bundel per 3 april van € 3,00 per maand aan 

en een Alles in 1 wereld bundel per 3 april van € 5,00 per dag aan. Deze bundels kan ik niet wijzigen.  

 

De alles in 1 wereld bundel per 3 april moet uit staan want dit heb ik niet gekozen en gebruik ik ook niet. Verder is het de bedoeling om per 3 april naar een onbeperkt bellen bundel te gaan van € 2,50 per maand. 

 

Zou je hier s.v.p nog naar willen kijken? Dit is niet goed gegaan. 

 

Je huidige extra opties

Dit zijn alle BloX voordeelbundels en extra’s die aan staan. Sommige extra opties horen standaard bij je abonnement. Deze kun je niet uitzetten.

 
Onbeperkt Bellen
 
Bezig
Onbeperkt bellen bundel
We zetten Onbeperkt Bellen voor je aan op 3 april 2024.
€ 3,00
per maand
 
 
Alles in 1 Wereld
 
Bezig
30 belminuten, sms'jes en MB's per dag buiten de EU. Je betaalt alleen als je de bundel gebruikt.
We zetten Alles in 1 Wereld voor je aan op 3 april 2024.
€ 5,00
per dag
 
Deze bundel wil ik: 

Bellen en sms

Breid je abonnement uit met extra minuten of sms'jes. Of bel goedkoper naar vaste nummers binnen Nederland.

 
 
Onbeperkt Bellen
Onbeperkt bellen bundel
€ 2,50
per maand
 
 
 
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Rick70 
De verlenging van je abonnement staat los van de extra bundels die zelf geactiveerd kunnen worden via SMS of MyVodafone. Wél is het zo dat als je je abonnement verlengd de Alles-in-1 Wereld bundel bijvoorbeeld automatisch weer actief komt te staan. Tijdens het plaatsen van de verlenging is dat niet iets wat wij aanpassen of kunnen wijzigen op dat moment. Wil je mij op 4 april hier een berichtje sturen? Dan verwijder ik de Alles-in-1 Wereld bundel voor je en pas ik de onbeperkt Bellen bundel aan naar die van € 2,50. Uiteraard is dit ook vanaf die datum mogelijk in My Vodafone 🙂

Rick70
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Cecilia 

 

Ik zag bij de extra opties die per 4 april ingaan de tekst staan: Sommige extra opties horen standaard bij je abonnement. Deze kun je niet uitzetten. Omdat ik deze nu niet kan wijzigen dacht ik dat het per 4 april een vast onderdeel zou zijn van het abonnement. 

 

Ik wacht het af die datum en anders kan ik je een berichtje sturen. Dank voor je reactie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic