blom0344

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alleen noodoproepen

Overgestapt op vodafone per 25-9.  Met nummerbehoud. Volgens de instructies die bij de nieuwe SIM kaart zitten hoef ik alleen de SIM kaart te wisselen.

Nu al 6 dagen alleen mogelijkheid tot noodoproepen.

Probeer ik in te logen op vodafone.nl/start, maar daar moet je je eerst registreren. Dus een account aanmaken waar je een SMS bevestinging voor krijgt, maar ja , die komt natuurlijk niet aan want Alleen Noodoproepen.

Kan dit niet handiger.  En wat nu ? Graag input..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @blom0344
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je voor een abonnement bij Vodafone hebt gekozen. Je hebt hierbij gekozen voor nummerbehoud zodat je je oude vertrouwde nummer kunt blijven gebruiken. Vanwege je berichtje hier heb ik even een kijkje op de achtergrond genomen en ik zie dat de portering staat gepland voor 25 oktober 2022. Met nummerbehoud houden we altijd rekening met een opzegtermijn van 30 dagen bij je oude provider. Dit verklaart waarom je op dit moment (nog) niet bereikbaar bent via Vodafone. Tot de porteerdatum kun je gebruik blijven maken van je simkaart en abonnement van je huidige provider. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hallo @blom0344 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Al contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone? Die mensen kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is. Je kan ze bellen, of chatten via de website

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Werkt je oude simkaart nog wel?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @blom0344
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je voor een abonnement bij Vodafone hebt gekozen. Je hebt hierbij gekozen voor nummerbehoud zodat je je oude vertrouwde nummer kunt blijven gebruiken. Vanwege je berichtje hier heb ik even een kijkje op de achtergrond genomen en ik zie dat de portering staat gepland voor 25 oktober 2022. Met nummerbehoud houden we altijd rekening met een opzegtermijn van 30 dagen bij je oude provider. Dit verklaart waarom je op dit moment (nog) niet bereikbaar bent via Vodafone. Tot de porteerdatum kun je gebruik blijven maken van je simkaart en abonnement van je huidige provider. 

blom0344
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je, dat bleek bij telefonische check bij Vodafone inderdaad het geval. Geen rekening mee gehouden. Gelukkig zwierf de oude SIM kaart nog ergens. Dus tot 25 oktober hanteer ik die.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic