1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gerard2803

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afwijkend bedrag overeenkomst met nota

Probeer om mijn rekeningbedrag te wijzigen. Heb nu teveel betaald met wat er in de overeenkomst staat. In de winkel geen oplossing mogelijk en klantenservice kon mij ook niet goed helpen. Vragen via email onmogelijk. Hoe nu verder? Gewoon iedere maand teveel betalen? Wat een organisatie

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3187Likes

Hoi @Gerard2803 
Altijd vervelend dat je meer op de factuur ziet dan is afgesproken. Maar heeft deze prijs aanpassing niet iets te maken met de jaarlijkse inflatiecorrectie? Door de jaarlijkse inflatiecorrectie valt de rekening vanaf oktober misschien hoger uit dan verwacht. Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt ook dit jaar voor onze abonnementskosten. Vodafone past per 1 oktober 2024 de vastgestelde inflatiecorrectie toe volgens de Algemene Voorwaarden. Dit betekent dat je abonnementskosten vanaf 1 oktober 2024 met 3,8%  stijgen. Dit percentage is vastgesteld door het CBS

Meer informatie, zie:
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Inflatiecorrectie-van-3-8-per-1-oktober-2024/ba-p... 

Mocht het hier niet aan liggen, laat het nog even weten, dan kunnen de mensen van Vodafone voor je verder zoeken. Geef aub je privé gegevens op bij de instellingen, dan kunnen ze je gegevens makkelijk terug vinden, zie onderstaande balk.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Gerard2803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het betreft helaas geen prijsindicatie correctie, dan was het logisch geweest. Wat ik jammer vind dat ik geen email kan sturen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3187Likes

Nee, e-mail sturen is niet meer mogelijk. Daarvoor is deze community voor in de plaats gekomen en hier zijn ook mensen van Vodafone aanwezig om je te helpen. Heb nog even geduld en dan pakken ze je vraag op en Vodafone zal deze beantwoorden. Jammer dat het niet om de inflatiecorrectie gaat 😞 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, @Gerard2803 Welkom op de Community! 

Het is niet de bedoeling dat je teveel betaalt. Goed dat je contact opneemt. Ik wilde je abonnement erbij pakken, maar ik kan helaas niks vinden op de gegevens die je hebt ingevuld. Wil je op je profiel controleren of je 06 nummer klopt? Zou je ook je postcode en huisnummer willen invullen? Dit kan op je profiel onder instellingen - persoonlijke informatie. Geef maar een gil als het is gelukt, dan kijk ik met je mee 😉 

Gerard2803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Het betreft de overeenkomst met nummer 06 21368091. Het contract zegt dat ik 23,50 moet gaan betalen maar in rekening gebracht 26,00. Dit is geen prijscorrectie. Ben te bereiken op 06 24886239

Gerard2803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Profie is aangepast, het gaat om 06 31368091

Gerard2803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nummer moet zijn 06 21368091

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank @Gerard2803! De factuur klopt inderdaad niet.  Ik heb een case voor je aangemaakt om dit op te lossen.  

Gerard2803
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt, jammer dat dit zo moeilijk aan te passen was bij de klantenservice en de winkel. Dit geeft toch veel irritatie omdat je er toch wel veel tijd aan moet besteden voor iets heel simpels. Krista hoop dat het snel is opgelost, bedankt voor de moeite.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic