Anonymous
Niet van toepassing

Afschrift datum wijzigen

Ik wil de afschrijfdatum wijzigen van 21e naar 26e van de maand. Ik krijg pas de 23e betaald en jullie hebben nu zonder iets te laten weten mijn mobiele internet geblokkeerd terwijl ik niet eens wist dat ik een betaling achterliep. Hadden jullie wel even mogen laten weten hé.

Zetten jullie de blokkade van mijn sim alsjeblieft uit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Je mag ook gelijk mijn community account weer verwijderen.  Was alleen voor deze topic aangemaakt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 74Posts
  • 9Oplossingen
  • 11Likes

Goedemiddag @Anonymous, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Ik heb direct de afschrijfdatum aangepast naar de 26e van de maand. Deze wijziging kan 2 maanden duren. Houd hier dus wel rekening mee de komende facturen. In de loop naar de blokkade hebben wij 4x een waarschuwings sms naar je toegestuurd. Deze berichten zijn afgeleverd op je telefoon.

Inmiddels is de blokkade verwijderd. Mocht je nog geen diensten hebben, zou je dan je toestel opnieuw op willen starten?

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Ik heb het net gecontroleerd ik heb geen enkele sms ontvangen.

Ook is dit de eerste maand dat ik een betaling heb gemist? Geen MAANDEN?????

Gaan jullie na 1 gemiste betaling al zulke achterlijke dingen doen? Serieus?

Dan ga ik bij deze weg bij Vodafone en ik wil contact gegevens van een manager waarbij ik een klacht kan indienen. Dit is gewoon ziek dat jullie iemand blokkeren die 1 maand vergeten is. Belachelijk echt schandalig. Ik ga hier werk van maken.

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Wat dacht je van een betalingsherinnering? Nee hoor. Twee weken na een gemiste betaling word je geblokkeerd?

Wat voor ziek bedrijf zijn jullie?

Voor mij NOOIT MEER VODAFONE

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Ik kan nog steeds niet op mobiel internet.

Ik heb hem opnieuw opgestart. Aan uit. Wifi aan uit. Vliegtuistand aan uit. Alles aan uit.

En dat omdat ik 1 maand te laat ben met betalen.

Wauw.

Als ik morgen nog geen mobiel internet heb dan zwaait er wat.

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Je mag ook gelijk mijn community account weer verwijderen.  Was alleen voor deze topic aangemaakt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic