Emansour

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementskosten afgeschreven ondanks omzetting naar prepaid

Ik heb mijn nummer laten omzetten naar prepaid in Oct 2023.

In Nov / Dec werd er nog steeds abonnements geld van mijn rekening gehaald

In Jan heb ik dat via kantoor Den Haag proberen op te lossen - er werd mij gezegd dat ik de gelden kon terugclaimen

dat is tot nog toe niet gelukt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Emansour, welkom hier!

Goed dat je hier even opnieuw aan de bel trekt. Ik ben er gelijk voor je ingedoken. Ik zie dat het nummer uiteindelijk op 29 januari 2024 is omgezet naar prepaid. Dit verklaart dus waarom je in november en december nog wel een factuur hebt gekregen voor de maandelijkse kosten van je abonnement. 

Op 19 oktober 2023 is een case aangemaakt, omdat je het verzoek hebt gedaan om het nummer naar prepaid over te zetten en dit niet lukte. Deze case is helaas niet goed afgerond/opgevolgd. Zoals aangegeven is uiteindelijk op 29 januari 2024 het nummer omgezet naar prepaid. Ik heb € 91,44 gecrediteerd voor half november t/m 29 januari waarop het nummer is geporteerd naar prepaid. Dit bedrag wordt binnen 15 werkdagen teruggestort.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Emansour, welkom hier!

Goed dat je hier even opnieuw aan de bel trekt. Ik ben er gelijk voor je ingedoken. Ik zie dat het nummer uiteindelijk op 29 januari 2024 is omgezet naar prepaid. Dit verklaart dus waarom je in november en december nog wel een factuur hebt gekregen voor de maandelijkse kosten van je abonnement. 

Op 19 oktober 2023 is een case aangemaakt, omdat je het verzoek hebt gedaan om het nummer naar prepaid over te zetten en dit niet lukte. Deze case is helaas niet goed afgerond/opgevolgd. Zoals aangegeven is uiteindelijk op 29 januari 2024 het nummer omgezet naar prepaid. Ik heb € 91,44 gecrediteerd voor half november t/m 29 januari waarop het nummer is geporteerd naar prepaid. Dit bedrag wordt binnen 15 werkdagen teruggestort.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic