EKara

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

20Euro beltegoed spoorloos verdwenen op Prepaid

Beste Vodafone.

 

Ik heb onlangs een nieuwe mobiel aangeschaft en een Vodafone Prepaid sim kaart.

En heb vervolgens op Maandag 15 Jan opgewaardeerd met 20 Euro beltegoed.

Zonder nog gebelt te hebben is mijn beltegoed spoorloos verdwenen, waar ik zojuist achter kwam, denkende ik heb nog beltegoed?

Mijn beltegoed zou, volgens sms bericht, op 20 Mar al geheel verbruikt zijn.

 

Ik zou graag willen weten waar mijn beltegoed voor gebruikt is?

Is er ergens een lijst dat ik kan opvragen?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3039Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @EKara, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je schrikt als je beltegoed er doorheen is gevlogen. Helaas is het niet mogelijk om een lijst op te vragen waarop je kan zien wanneer en waarvoor het prepaid tegoed is gebruikt. Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat je prepaid tegoed eigenlijk op is gegaan aan mobiel dataverbruik. Waar deze data precies voor is gebruikt kan ik wegens privacy niet inzien, maar er is dus een mobiele dataverbinding tot stand gekomen en hier is je tegoed aan op gegaan. Op basis van je bericht vermoed ik dat dit wellicht onbewust is geweest. Om een soortgelijke situatie in de toekomst te voorkomen kan je natuurlijk de mobiele data uitzetten, maar je kan ook altijd even de instelling 'Wifi Assistentie' controleren. Deze instelling zorgt ervoor dat als jij bent verbonden met een wifi-netwerk en dit signaal zwak is, er automatisch wordt overgeschakeld naar mobiele data. Deze instelling kan je uitzetten, zodat er niet onbewust een verbinding via mobiele data wordt gemaakt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic