1
Vraag
2
Reacties
dj12bas

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is het verschil tussen de Apple Watch Ultra 2 vs Ultra 2 (2024) ?

Wat is het verschil tussen de Apple Watch Ultra 2 vs Ultra 2 (2024)

Enigste wat ik kan vinden is dat de Ultra 2 duurder is dan de 2024 variant, terwijl er naar mijn weten geen nieuwere variant bestaat dan 2024 en het niet logisch klinkt dat die dan goedkoper is...

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12573Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Heel even goed kijken en dan kom je er achter. 
Apple Watch Ultra 2  4G (2024) is Titanium Natural 49mm
Apple Watch Ultra 2 4G is Alpine Indigo 49mm

In de omschrijving staat: Dit vernieuwe model, gelanceerd in 2024, is uitgebracht in het gewilde zwart. Waarom die dan goedkoper is, en ze niet het plaatje met horloge in het zwart hebben geplaatst, geen idee. Maar dit is het verschil, ik kan er verder geen ander verschil uit halen. Eventueel het bandje, maar verder?

Mag ik melden dat je beter even kunt kijken bij Apple zelf op de site. Laatst las ik hier dat iemand al een hele lange tijd wacht op een Apple Watch Ultra 2 en die kwam maar niet binnen. Het is maar een tip, kijk wat je er mee wilt. Want als je hem in termijnen wilt kopen dan begrijp ik wel dat je bij Vodafone aanklopt 🙂

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 12573Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Specificaties kan je hier op deze pagina vinden, helemaal onderop de pagina zie je een balkje met BEKIJK ALLE APPLE WATCH ULTRA 2 SPECIFICATIES.

Voor:

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12573Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Heel even goed kijken en dan kom je er achter. 

In de omschrijving staat: Dit vernieuwe model, gelanceerd in 2024, is uitgebracht in het gewilde zwart. Waarom die dan goedkoper is, en ze niet het plaatje met horloge in het zwart hebben geplaatst, geen idee. Maar dit is het verschil, ik kan er verder geen ander verschil uit halen. Eventueel het bandje, maar verder?

Mag ik melden dat je beter even kunt kijken bij Apple zelf op de site. Laatst las ik hier dat iemand al een hele lange tijd wacht op een Apple Watch Ultra 2 en die kwam maar niet binnen. Het is maar een tip, kijk wat je er mee wilt. Want als je hem in termijnen wilt kopen dan begrijp ik wel dat je bij Vodafone aanklopt 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 12573Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Specificaties kan je hier op deze pagina vinden, helemaal onderop de pagina zie je een balkje met BEKIJK ALLE APPLE WATCH ULTRA 2 SPECIFICATIES.

Voor:

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 41Posts
  • 18Oplossingen
  • 8Likes

Hallo @dj12bas , dat is een hele goede vraag. Zo te zien krijg je al leuk wat tips in dit topic.

Verschillen Apple Watch Ultra 2 en Apple Watch Ultra:

Qua vormgeving en sportfuncties zijn de twee robuuste smartwatches gelijk aan elkaar.

De nieuwe S9 processor is het grootste verschil tussen Apple Watch Ultra en Apple Watch Ultra 2. De Ultra 2 werkt daardoor sneller. De Ultra 2 heeft een helder scherm en maakt gebruik van de nieuwe duim-wijsvinger tik functie.

De Ultra is verkrijgbaar in een 44 mm en 40 mm aluminium behuizing en de Ultra 2 is leverbaar in een 45 mm of 41 mm aluminium of titanium behuizing. De Ultra heeft een helderheid van maximaal 1000 nits. De Ultra 2 hefet een helderheid heeft van maximaal 2000 nits. Dat is 2 keer zo helder is als de vorige generatie. De Ultra 2 overtreft de Ultra met een helderheid van maximaal 3000 nits.

Beide horloges ondersteunen GPS en hebben een waterbestendigheid tot 50 meter, waardoor ze ideaal zijn voor buitensporten en zwemmen. De Ultra 2 biedt daarnaast ook ondersteuning voor Precision Finding voor iPhone 15-modellen, waarmee je de afstand en richting naar jouw verloren iPhone kunt bepalen.

De beide smartwatches hebben allebei geavanceerde prestaties en opties en de verschillen zijn relatief klein. De keuze voor de juiste smartwatch hangt af van je eigen persoonlijke voorkeuren en hoe je deze gaat gebruiken. Je bent altijd welkom in 1 van onze winkels om de verschillen te bekijken zodat je de keuze maakt die het beste bij je past.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12573Posts
  • 3612Oplossingen
  • 3290Likes

Ik wil niet vervelend zijn @Meindert 
Maar de vraag is: Wat is het verschil tussen de Apple Watch Ultra 2 vs Ultra 2 (2024)

Niet wat het verschil is tussen de Apple Watch Ultra 2 en Apple Watch Ultra. Ja, daar zit wel degelijk meer verschil in, die ik dan ook had kunnen benoemen. Het gaat hier eigenlijk om het (2024) gedeelte ðŸ˜Š - Wat is het verschil tussen de Apple Watch Ultra 2 vs Ultra 2 (2024).

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 41Posts
  • 18Oplossingen
  • 8Likes

Je bent zeker niet vervelend, @Energieboy . Je hebt zelfs helemaal gelijk! ðŸ˜¶ Daar had ik vanmorgen overheen gekeken.

dj12bas
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De verschillen die ik heb ontdekt zijn:

Ultra 2 vs Ultra 2 2024 Model

Beige/Neutraal vs Zwart

32GB vs 64GB 

840,- vs 814,- 

Kort gezegd, waarom je niet voor de 2024 Versie zou gaan is mij een raadsel, Meer geheugen en goedkoper

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic