Hoi @Ger2019
Toeval, het kan, maar hoeft niet. Je weet dat als je voor een lange tijd in het buitenland bent, dat je je dan aan de Fair Use Policy moet houden? Zou het daar misschien mee te maken kunnen hebben? Echter, als je over je Policy heen bent dan zou Vodafone contact met je op moeten nemen en zullen ze niet zomaar je IMEI nummers blokkeren. Heb je wel in het buitenland Vodafone simkaartje erin gehad of een andere provider? Als je dan weer in Nederland bent en je Vodafone erin steekt, dan zou die het eigenlijk weer moeten doen, hij moet dan weer even activeren op het Nederlandse netwerk.
Ik kan het niet voor je controleren maar gelukkig zijn er wel Vodafone medewerkers online die je verder kunnen helpen. Als je nog even geduld hebt dan zien ze vanzelf je topic en zullen ze je helpen. @Louis werkt bij Vodafone en die kan je wel een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Ik hoop dat hij je verder kan helpen, heb nog even geduld na het versturen, hij komt vanzelf hier online.