1
Vraag
2
Reageer en help mee
Julian1341

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

50 % Korting op Galaxy buds3 pro

Tijdens de aanschaf van mij galaxy flip6 actie kon je korting krijgen op accessoires onder andere de Galaxy buds3 Pro. De korting ging om 50%. Nu zouden ze in de winkel zijn aangekomen maar nog niet ingeboekt? Wanneer zijn ze ingeboekt? Want dit is al een tijd geleden. 
Moet ik dan weer naar de winkel of kan ik ze online bestellen?

6 Reacties 6
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Hi Julian, welkom op de Vodafone Community! Een belangrijke actie zo te horen want zulke promoties bij aankopen wil je natuurlijk niet missen. Of je deze actie nog krijgen kan? Daar twijfel ik flink aan, dit omdat deze actie al 3 maanden geleden was. Klopt het dat je deze actie voor de Samsung Galaxy Flip6 in de winkel hebt gehad? Dan is het het beste om met deze vraag ook in de winkel langs te komen. Ik kom deze actie namelijk niet tegen bij Samsung zelf en lijkt het een tijdelijke deal te zijn die je direct erbij moest bestellen. 

Julian1341
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jos,

 

Ik heb mij ingeschreven op een lijst, echter heb ik er nog steeds niks over gehoord. Ik snap dat de actie nu verlopen is. Maar op het moment van de actie waren de Bud3 pro nog niet geleverd die hadden levering problemen zoals ook landelijk was aangekondigd. Echter zijn ze nu al een tijd beschikbaar maar ik heb nog steeds niks gehoord. Vandaar dat ik aan bel trek.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Check, ingeschreven op een lijst, dat is wel handig inderdaad als ze niet leverbaar zijn. Dat je dan niets hoort is niet goed. Waar je dit hebt gedaan is belangrijk, want vanuit de Vodafone Community hebben we daar zicht op. Omdat mijn vermoeden is dat dit in de winkel is besproken, dan zullen mijn collega's van de winkel je hier ook graag verder helpen. 

Julian1341
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jos,

 

Dit ging om de winkel in Groningen aan de Herestraat. Echter is het niet mogelijk om rechtstreeks met jullie winkels te bellen moet ik er dan fysiek heen. Ik woon er niet in de buurt en zou het zonde vinden als ik er voor niks heen ga. Vandaar mijn vraag. Maar ik begrijp dat jullie dit ook niet kunnen in zien. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Snap ik, want voor niets gaan is zonde. Ik vraag het intern even voor je na bij de winkel. Hoe snel of er reactie op komt is dan nog de vraag, je krijgt in ieder geval terugkoppeling!! 

Julian1341
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jos,

 

Bedankt voor informatie ik wacht het rustig af.

 

Julian

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic