1
Vraag
2
Reageer en help mee
Noizz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bepaalde apps die niet openen met internetverbinding

Hoi,

 

ik heb een vraag. Ik heb een iPhone 13 en ben verbonden met mijn internet van Ziggo. Echter lukt het niet om apps te openen zoals Wordfeud. Hij geeft aan dat ik geen verbinding heb, maar dat heb ik wel. Mijn safari laad hij ook niet. Andere familieleden, die op dezelfde verbinding zitten maar andere toestellen hebben, lukt het wel om verbinding te krijgen op bijvoorbeeld wordfeud. Dingen zoals router opnieuw opstarten of mijn toestel opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd.

 

ben erg benieuwd of iemand mij kan helpen!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12221Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3188Likes

Hoi @Noizz 
Altijd vervelend als zoiets niet werkt maar er is nog een oplossing om uit te proberen. Je zou het volgende kunnen testen om niet op Wifi te gaan zitten maar gewoon op 4G (of 5G, als je toestel dat heeft) van Vodafone en kijken of het via het Vodafone netwerk wel goed verloopt. Oh ja, je zou ook nog een SIM swap kunnen uitvoeren, steek je eigen simkaart in die van iemand anders z'n toestel en die van de ander in je eigen telefoon. Even kijken of je het probleem dan ook nog hebt, een simpele handeling voor je alle instellingen gaat wissen. 

Lukt dit allemaal niet, dan is het nog mogelijk om je iPhone-instellingen terug te laten zetten. Probeer je iPhone-instellingen op de standaardwaarden terug te zetten. Leer hier meer over op de website van Apple, klik hier. Ik heb het zelf ook een keer gehad en zelf heb ik gekozen voor Herstel alle instellingen, jij zou eerst kunnen kiezen voor Herstel netwerkinstellingen. 


Noizz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Energieboy,

dank voor jouw reactie. Echter denk ik dat dit helaas niet de oplossing is. Op andere netwerken, zoals bij mijn ouders, en op 5G laad hij alles wel. Alleen op mijn eigen netwerk niet. Ik denk dus niet dat het met de instellingen van mijn telefoon te maken heeft, maar wellicht ergens met het netwerk te maken heeft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic