Hoi @peet1908
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je telefoon kan je blokkeren op verschillende manieren. Het ligt er maar net aan welk toestel je hebt. Voer in Google je toestel in met daar de tekst blokkeren toestel. Dan krijg je vast een hele lijst met hulp. Ik kan je die hier niet geven want er zijn zoveel toestellen.
Wil je je simkaart blokkeren, dat kan via My Vodafone, via je browser, of bellen naar 0800-0094. Gaat het om diefstal, doe aangiften en stuur het proces verbaal binnen 10 dagen naar Vodafone op. Dan krijg je gratis een nieuwe simkaart. Is deze niet gestolen dan zijn er kosten verbonden aan een nieuwe simkaart. Een nieuwe simkaart kost dan € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim).
Wil je niet bellen dan kan je ook langs een Vodafone winkel. Voor een nieuwe simkaart ga je langs bij één van de Vodafone winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.
Als je de telefoon zelf bent kwijtgeraakt, check dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets. Uiteraard heel vervelend dat dit je is overkomen en hoop dat je het snel kan oplossen. Succes en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.