Hoi @mebuijs
Nieuwe simkaart?
Dat is een aparte melding die je krijgt. Gaat het om een nieuwe simkaart? Zoja, heb je deze ook geactiveerd?
Lees hier hoe je dit doet!
Als je overstapt met nummerbehoud naar een andere provider, kan deze melding ook verschijnen. Is dit een procedure die je aangevraagd hebt?
Oude simkaart?
Is het een oude simkaart, die opeens niet meer werkt? Check dan even in My Vodafone wat de status van je abonnement is. Misschien zit er een blokkade op je abonnement, is er per ongeluk een factuur niet betaald of is je abonnement afgelopen?
Herstart telefoon
Is dit allemaal niet het geval? Zet je telefoon uit, haal de simkaart er 5 minuten uit, plaats em dan terug en zet je telefoon weer aan. Je nummer wordt dan opnieuw aangemeld op ons netwerk.
Werkt dit ook niet? Dan raad ik aan om deze eens in een ander toestel te stoppen en daarmee te testen of het aan de simkaart of het toestel ligt. Geeft de simkaart in de andere telefoon dezelfde melding, dan ligt het probleem gelukkig niet in het toestel. Geeft hij bij dit toestel wel een signaal, dan is er iets mis met je toestel (simkaartlezer oa etc.).
Nieuwe simkaart/reparatie telefoon?
Ligt het probleem aan de simkaart? En is er verder is geen reden waarom dit niet meer zou werken? Dan kan je een nieuwe simkaart aanvragen via een Vodafone winkel. Zij kunnen hem dan activeren voor je. Als het probleem aan het toestel ligt, kan je deze ook in de winkel laten opsturen ter reparatie.
Laat je weten waardoor het komt en of het opgelost is?