1
Vraag
2
Reacties
astrid123456

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

nieuw abonnement maar geen simkaart

Ik kreeg 24dec een melding dat mijn nieuwe Vodafone abo ingaat(voorheen T-Mobile). De sim is geactiveerd zie ik in de Vodafone app, maar dit nummer komt niet overheen met mijn oude sim. Waardoor ik dus geen internet heb. Hoe kan ik dit veranderen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
astrid123456
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hey,

Ja nieuwe sim ligt in de winkel klaar ga er zo heen!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @astrid123456 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je toestel al eens uitgezet en opnieuw aan? Of kijk even wat hij doet als je je simkaart in een ander toestel stopt. Neem aan het je bedoelt dat je 06 nummer vanuit TM niet mee is gekomen naar Vodafone? Je oude simkaart nummer is natuurlijk niet meer werkzaam en daarom moet je Vodafone simkaart erin. 

Als je dit hebt gedaan en je Vodafone simkaart zit erin en je hebt de test ook uitgevoerd, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze een reset willen geven op je nummer. Je zit nu wel met kerst maar ik verwacht dat er wel iemand aanwezig zal zijn. Misschien kan je ook een chat starten met de klantenservice

astrid123456
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee had nummer van de oude sim en de sim die in de Vodafone app is geactiveerd komen niet overheen. Ik heb het toestel eerder gekregen en Abo ging vanaf de 24e in. Ik heb geen nieuwe sim erbij gekregen. Echter zeggen verschillende bekende dat een nieuwe sim niet nodig is want heb nummer behoud. Gezien je reactie zal dit wel moeten. Vodafone is nu dicht dus kan maandag pas bellen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je overstapt van TM naar Vodafone dan moet je vanuit Vodafone een simkaart hebben gekregen. Je kan nu niet met je TM simkaart verder natuurlijk. Je zit namelijk op het Vodafone netwerk dus je moet wel een Vodafone simkaart hebben. 

Je kan proberen om een chat te starten en anders zou je het, voor maandag, nog kunnen proberen om iemand van Vodafone te spreken via Facebook of Twitter. Maar als je echt geen Vodafone simkaart hebt ontvangen dan zou ik wachten tot maandag. Hoe vervelend het ook is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ojee, dat is niet echt handig van ons! Mijn excuses hiervoor. Als je inderdaad vanuit T-mobile naar ons toe overkomt, heb je een simkaart van ons nodig. 
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's voor een nieuwe simkaart @astrid123456?

astrid123456
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hey,

Ja nieuwe sim ligt in de winkel klaar ga er zo heen!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, super! Dan zullen mijn collega's ook de simkaart voor je activeren.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @astrid123456 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic