Ulko

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netflix via Vodafone telefoonrekening activeren

Hallo,

Het activeren van een Netflix abonnement via Vodafone lukt niet er is iets mis met de link. 
Verderop is er ook een link die verwijst naar hulp, maar hierbij kom je uit bij Napster… verwijst de activatielink ook naar de verkeerde site? Het is jammer dat dit zo niet werkt. 

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mvg

Ulko

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Content stond bij ons op niet mogelijk. Deze optie heb ik nu op mogelijk gezet voor je.
Kun je voor mij het toestel eens herstarten en het opnieuw proberen @Ulko?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9737Posts
  • 3069Oplossingen
  • 2184Likes

Hoi @Ulko 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je tijdens deze activiteit je 4G aan staan?
Via WiFi had ik er zelf ook problemen mee. 

Ulko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy  ik heb het nog een keer geprobeerd zonder WiFi. Ook websitedata en cookies verwijderd. Maar dit mocht niet baten. Ook een andere browser gebruik (Safari/Chrome).

 Hopelijk kan het op een andere manier geregeld worden?

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Hoi @Ulko,

Als ik het goed begrijp probeer je Netflix te activeren via https://offers.vodafone.com/nl maar zodra je Netflix aanklikt wordt je doorgelinkt naar Napster? 
Ik heb gelijk even zelf geprobeerd om in te loggen op de bovenstaande link. Zowel via de laptop als via mijn telefoon kan ik Netflix gewoon activeren en wordt ik doorgelinkt naar Netflix zelf om een account aan te maken.
Napster bieden wij al een tijdje niet meer aan.

Kun je eens proberen om via een laptop dit aan te vragen? 

Ulko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Steven Vodafone ,

Het lukt ook niet via de laptop. Ook niet als ik deze via hotspot aan de telefoon koppel. 

Bij bijvoorbeeld Blendle kan ik wel verder.

Moet ik eerst nog een aparte account bij Netflix aanmaken? 

Is er ook een specifieke browser wel geschikt om dit mee te doen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1004Posts
  • 188Oplossingen
  • 306Likes

Vreemd. Hier lukt het zowel met Chome als Edge. 

Kan je eens laten zien (printscreen ofzo) waar je op uitkomt, als je wordt doorgelinkt? 

Ulko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Lycke Vodafone ,

Ik word niet doorgelinkt. Het volgende scherm krijg ik wel direct na het “activeren”:

 

Als ik de actie voor Blendle kies word ik wel doorgelinkt en kan ik verder.

 

Ik heb ontdekt dat ik betalen via telefoonnummer op mijn iPhone niet kan activeren.

“We kunnen je aanvraag op dit moment niet verwerken. Probeer het later opnieuw.”

Begrijp ik het goed dat dit wel nodig is voordat ik Netflix via Vodafone kan activeren?

Ik kan hier verder niet veel meer informatie over vinden op het forum, behalve dat misschien bij Vodafone geblokkeerd is.

 

Kun je hier iets over vinden?

Mvg

Ulko

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Heb je een blokkade bij www.payinfo.nl betreft sms- en contentdiensten @Ulko en kun je eens de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik kijken of betalen via ons op mogelijk staat.
Netflix valt namelijk onder contentdiensten. Staat daar een blokkade op, dan kan je het niet afsluiten via ons. 
 

Ulko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Steven Vodafone ,

Profiel aangevuld.

Ik heb op payinfo gekeken, daar staan geen blokkades aangevinkt. 
En wat vreemd is is dat ik wel verder kom als ik bijvoorbeeld een Blendle activeer. 
Kun je checken hoe het bij Vodafone staat ingesteld?

mvg

Ulko

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Content stond bij ons op niet mogelijk. Deze optie heb ik nu op mogelijk gezet voor je.
Kun je voor mij het toestel eens herstarten en het opnieuw proberen @Ulko?

Ulko
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Steven Vodafone,

Het is nu wel gelukt. Super! ??

Bedankt voor de goede hulp. 
Is het standaard dat content uitstaat?

Of heb ik dit zelf uit kunnen zetten?

Is het een idee, dat jullie dit bij klanten met problemen eerst checken? Dat had een paar dagen gescheeld en aardig wat films ?

Groetjes en een gelukkig 2021!

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11354Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Super om te horen @Ulko!
Het is niet standaard dat content uit staat. Dit kan bij ons aangevraagd worden. Heb je in het verleden een keer een klacht ingediend over contentdiensten dan wordt deze optie uitgezet.
Ik begrijp waarom je zegt om dit eerst te checken. Echter kan het verschillende oorzaken hebben waarom iets niet werkt. Door uit te sluiten wat wel en of niet werkt, kom je uiteindelijk terecht bij de juiste oplossing. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic