Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Hallo,
Het activeren van een Netflix abonnement via Vodafone lukt niet er is iets mis met de link. Verderop is er ook een link die verwijst naar hulp, maar hierbij kom je uit bij Napster… verwijst de activatielink ook naar de verkeerde site? Het is jammer dat dit zo niet werkt.
Content stond bij ons op niet mogelijk. Deze optie heb ik nu op mogelijk gezet voor je. Kun je voor mij het toestel eens herstarten en het opnieuw proberen @Ulko?
Hoi @Energieboy ik heb het nog een keer geprobeerd zonder WiFi. Ook websitedata en cookies verwijderd. Maar dit mocht niet baten. Ook een andere browser gebruik (Safari/Chrome).
Hopelijk kan het op een andere manier geregeld worden?
Als ik het goed begrijp probeer je Netflix te activeren via https://offers.vodafone.com/nl maar zodra je Netflix aanklikt wordt je doorgelinkt naar Napster? Ik heb gelijk even zelf geprobeerd om in te loggen op de bovenstaande link. Zowel via de laptop als via mijn telefoon kan ik Netflix gewoon activeren en wordt ik doorgelinkt naar Netflix zelf om een account aan te maken. Napster bieden wij al een tijdje niet meer aan.
Kun je eens proberen om via een laptop dit aan te vragen?
Heb je een blokkade bij www.payinfo.nl betreft sms- en contentdiensten @Ulko en kun je eens de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik kijken of betalen via ons op mogelijk staat. Netflix valt namelijk onder contentdiensten. Staat daar een blokkade op, dan kan je het niet afsluiten via ons.
Ik heb op payinfo gekeken, daar staan geen blokkades aangevinkt. En wat vreemd is is dat ik wel verder kom als ik bijvoorbeeld een Blendle activeer. Kun je checken hoe het bij Vodafone staat ingesteld?
Content stond bij ons op niet mogelijk. Deze optie heb ik nu op mogelijk gezet voor je. Kun je voor mij het toestel eens herstarten en het opnieuw proberen @Ulko?
Super om te horen @Ulko! Het is niet standaard dat content uit staat. Dit kan bij ons aangevraagd worden. Heb je in het verleden een keer een klacht ingediend over contentdiensten dan wordt deze optie uitgezet. Ik begrijp waarom je zegt om dit eerst te checken. Echter kan het verschillende oorzaken hebben waarom iets niet werkt. Door uit te sluiten wat wel en of niet werkt, kom je uiteindelijk terecht bij de juiste oplossing.
Krijg je ook wel eens een melding op je telefoon met ‘geen service’ of
‘geen sim’? Vaak heb je dan ook geen verbinding met Vodafone én werkt je
internet niet en/of je kan niet bellen. Gelukkig zijn da...