1
Vraag
2
Reacties
RAY!!!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt OneNumber voor de Samsung Galaxy smartwatch LTE?

Goedemiddag,  heb ik net een Samsung Galaxy smartwatch lte gekocht , werkt OneNumber niet.

Ik lezen in de topics  is het 2 jaar geleden ook al gevraagd. Ik vind dit wel teleurstellend in deze tijd.

Bij KPN werkt het wel. Als dit erg lang gaat duren en mijn abonnement is afgelopen , ga ik naar KPN.

Wel jammer dit, zit al jaren bij jullie.

Groeten, 

Raymond 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 169Posts
  • 14Oplossingen
  • 57Likes

Deze vraag word geregeld gesteld, maar helaas is daar nog niets over bekend. Zodra dit wel kan, dan zal dit bekent gemaakt worden via de gebruikelijke kanalen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 169Posts
  • 14Oplossingen
  • 57Likes

Deze vraag word geregeld gesteld, maar helaas is daar nog niets over bekend. Zodra dit wel kan, dan zal dit bekent gemaakt worden via de gebruikelijke kanalen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12361Posts
  • 3574Oplossingen
  • 3227Likes

Jeetje @RAY!!!, het valt allemaal niet mee. Als je bedenkt dat Apple klanten ruim 2 of 2,5 jaar hebben zitten wachten en Vodafone als laatste provider deze ook eindelijk ging ondersteunen verwacht ik eigenlijk hetzelfde voor Samsung gebruikers. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop natuurlijk ook dat het sneller gaat. Zoals xJBx al schrijft, als Vodafone dit echt gaat doorzetten dan zullen ze dit bekent maken via de gebruikelijke kanalen. Maar het is goed dat je hier nog even laat weten dat ook jij erop zit te wachten. Wie weet helpt het Vodafone te overtuigen om hier ook snel mee aan de gang te gaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic