1
Vraag
2
Reacties
elvison

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer komt OneNumber beschikbaar voor de Galaxy Watch 7 LTE?

Is er ook multy sim voor galaxy watch 7 ik heb bij mijn nieuwe abonemend eentje gekregen maar kan hem niet optimaal gebruiken. odido. Heeft dat wel mijn vraag  is ik heb net een nieuwe abonemend afgesloten. als ik straks op het einde van mijn huidige contrakt zit . kan ik dan mijn mijn nieuwe telefoon in een keer afbetalen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
elvison
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor de uitleg . ik wacht nog even dit jaar af en dan neem ik een beslising  of dat ik dan mijn telefoon in een keer afbetaal en dan overstap naar odido met vriendelijke groet elvison

Bekijk in context

5 Reacties 5
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 36Posts
  • 12Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen! @elvison 

 

Helaas hebben we op dit moment alleen One Number voor Apple Watches. Dus voor een Galaxy Watch nog niet. Lees ook deze pagina maar eens door: 
Smartwatch met simkaart: zo werkt het! | Vodafone

Dus dat is helaas nog even wachten! Of je moet over op Apple Watch 😋

Wat betreft toestel eerder afbetalen, dat kan zeker. Dit kan via MyVodafone
Ga naar 'Toestellening' in My Vodafone

  • Vul het formulier in
  • Je ontvangt binnen 3 werkdagen een e-mail met daarin het restbedrag van de lening en een betaallink
  • Als je akkoord bent met het restbedrag, betaal je via de betaallink de lening af met iDEAL
  • Je ontvangt hiervan een factuur via My Vodafone
  • We zetten je abonnement om naar een abonnement zonder toestellening
  • Binnen 2 tot 3 werkdagen melden we de lening af bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.

Open ook deze pagina eens met meer informatie: 

Toestellening | Support | Vodafone

 

Vragen? Dan weet je me te vinden! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Hi @elvison 
Zoals je hebt kunnen lezen heeft Vodafone nog geen ondersteuning voor Galaxy Watch, alleen de Apple Watch. Je zegt dat je net een nieuw abonnement hebt afgesloten, dan zit je dus voorlopig nog wel even vast aan Vodafone en kan je, niet overstappen. Of je moet nog binnen je 14 dagen bedenktijd zitten? Het is altijd mogelijk om je abonnement in 1x af te betalen, dan zal je daarvoor contact op moeten nemen met de klantenservice. Je kan nu niet zomaar je nieuwe contract, die nog moet ingaan, zomaar stop zetten! Dit gaat overigens wel een duur grapje zijn, zeker als je nieuwe abonnement net is ingegaan, of nog moet ingaan. En het is uiteraard mogelijk om je toestel in 1x af te betalen, ook deze informatie is je al gegeven door Carlien. 

elvison
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor de uitleg . ik wacht nog even dit jaar af en dan neem ik een beslising  of dat ik dan mijn telefoon in een keer afbetaal en dan overstap naar odido met vriendelijke groet elvison

Eddie62

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Het is voor mij tijd om over te stappen.

 

Het is te gek voor woorden dat zakkenvullende vodafone geen ondersteuning geeft voor de Samsung Galaxy Watch.

Hiermee laat vodafone zeer duidelijk merken geen enkele binding met klanten te hebben, triest maar helaas waar.

 

In deze moderne tijd zou ook vodafone deze ondersteuning moeten geven, net als andere aanbieders die dit allang doen.

elvison
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helemaal gelijk heb je begin volgend jaar koop ik mijn telefoon en abonemend af. je word gelokt met een nieuwe galaxy 7 lte watch die je niet optimaal kan gebruiken dan had ik net zo goed een abonemend bij odido of kpn kunnen nemen wand daar krijg je het horloge ook bij en die ondesteunen het wel 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic