1
Vraag
2
Reacties
Rosz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Visual vm 2022

Afgelopen jaren heb meermaals de vraag voorbij zien komen of visual voicemail al op de planning staat. Ik ben eigenlijk benieuwd waarom er voor is gekozen om het niet aan te bieden? Ik ben, zoals velen, een zakelijke gebruiker en heb veel voicemails. Visual vm is een zeer grote toegevoegde waarde voor gebruikers als ik. Waarom is het er niet??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rosz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals je zegt, al jaren vragen mensen hierom en Vodafone heeft nog altijd niet. Waarom ze het niet hebben, geen idee. Maar heb een keer vernomen dat Vodafone hier ook helemaal niet mee bezig is en vast wil houden, op dit moment, aan de normale voicemail. Zelf ben ik ook een voorstander van visual VM omdat het veiliger is en het staat direct op je toestel, dat is echt handig. Maar ja, voorlopig moeten we het nog altijd doen met de ouderwetse voicemail en ben bang dat Vodafone hierin ook niet echt gaat veranderen. 

Eigenlijk zou je voor zakelijk gebruik bij de zakelijke afdeling moeten zijn. Dit is een community voor particulieren gebruikers en misschien dat je als zakelijke klant, op de zakelijke afdeling, meer kan bereiken dan wij particulieren? Of stuur ze een e-mail via de website, dan komt het op de juiste afdeling en wie weet, hoe meer mensen dit melden, dat ze dan sneller gaan lopen? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rosz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals je zegt, al jaren vragen mensen hierom en Vodafone heeft nog altijd niet. Waarom ze het niet hebben, geen idee. Maar heb een keer vernomen dat Vodafone hier ook helemaal niet mee bezig is en vast wil houden, op dit moment, aan de normale voicemail. Zelf ben ik ook een voorstander van visual VM omdat het veiliger is en het staat direct op je toestel, dat is echt handig. Maar ja, voorlopig moeten we het nog altijd doen met de ouderwetse voicemail en ben bang dat Vodafone hierin ook niet echt gaat veranderen. 

Eigenlijk zou je voor zakelijk gebruik bij de zakelijke afdeling moeten zijn. Dit is een community voor particulieren gebruikers en misschien dat je als zakelijke klant, op de zakelijke afdeling, meer kan bereiken dan wij particulieren? Of stuur ze een e-mail via de website, dan komt het op de juiste afdeling en wie weet, hoe meer mensen dit melden, dat ze dan sneller gaan lopen? 

Rosz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga ik doen! Had niet in de gaten dat dit voor particulieren was. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geeft niets 🙂
Wij particulieren zitten er ook op te wachten 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic