1
Vraag
2
Reageer en help mee
Juvenio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Registreren My Vodafone lukt niet.

Hallo, ik probeer nu al een maand lang een My Vodafone account aan te maken, maar elke keer wanneer ik de code invul krijg ik een foutmelding met dat ik later opnieuw moet proberen. Ik heb geen idee wat ik moet doen.

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Juvenio 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is wel heel vervelend en begrijpelijk dat je hier aan de bel trekt. Beetje vreemd dat die je code niet wil accepteren. Het beste wat je kan doen is bellen, of een chat starten, met de klantenservice. Die mensen kunnen je direct helpen en het in orde maken.  Je kan ook wel wachten op hulp van een moderator, maar dat duurt iets langer dan wanneer je zelf direct contact opneemt met de klantenservice

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @Juvenio en een warm welkom op de Vodafone Community!

Jouw geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld bij het aanmaken van een My Vodafone account! Heb je toevallig al contact gehad hierover met één van mijn collega's van de klantenservice en is het inmiddels gelukt? Zo niet, dan neem ik graag een kijkje op de achtergrond. Stuur mij hiervoor een privéberichtje met de volgende informatie:
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Adresgegevens:
E-mailadres: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een nieuw bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen.

Juvenio
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, bedankt voor het antwoord.

 

ik heb antwoord gekregen op mijj vraag via de klantenservice. Nog bedankt voor uw antwoord.

Franszwanikken

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg maar geen code toegestuurd!!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Was u niet die persoon met een zakelijk abonnement @Franszwanikken ?
(volgende keer even bellen met de zakelijke klantenservice, dit is een particulieren community!)

De mensen hier doen alleen particulieren aansluitingen en hulp verlenen. Je kan het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Franszwanikken, welkom hier!

Je abonnement staat sinds vandaag, 18 januari 2023, actief! Vanaf nu is het dan ook mogelijk om een My Vodafone account te registeren. Zonder actief abonnement is dit niet mogelijk. Laat je ons weten of het nu gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic