1
Vraag
2
Reacties
wsimons

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van Vodafone naar Caiway mobiel.

Sorry dat ik na jaren overstap van Vodafone naar Caiway mobiel. Alles te maken met mijn budget als AOW’er.

Maar ik heb een vraag hierover. Hoe lang duurt het overzetten van mijn nummer naar Caiway mobiel. De aanvraag nummer behoud is op 26 augustus goedgekeurd. Mijn abbo bij Vodafone is op 25 oktober beeïndigd. Nu 26 oktober is mijn nummer nog steeds niet overgezet naar Caiway mobiel. Dus ben al 2 dagen al telefonisch niet bereikbaar en dat kan toch niet. Hoop spoedig wat te horen. Dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @wsimons 

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik zie dat er inderdaad een uitportering openstaat. Je nieuwe provider is degene die de nummerportering beheert en wijzigingen kan aanbrengen. Mijn advies zou zijn om even met hen contact op te nemen. Je nummer is namelijk wel vrijgegeven om overgenomen te worden, maar is momenteel nog actief onder Vodafone.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wsimons 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gekke vraag, maar heb je daarover contact opgenomen met Caiway. Aangezien je bij Vodafone weg bent gegaan, deze je hebben afgesloten, en je nu eigenlijk omgezet had moeten zijn bij Caiway. Die zouden ook een onderzoek moeten verrichten om voor je te kijken waar de kink in de kabel zit. Uit je bericht haal ik dat Vodafone hierin al buiten spel staat. Daarnaast hoop ik wel dat Caiway het goed heeft gedaan en ook je nummer heeft meegenomen?! Maar goed, je kan het beste dus even met hun contact opnemen.

wsimons
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Het rare is dat ik met de simkaart van de Caiway nog gewoon kan bellen en gebeld worden. Ondanks dat het nummerbehoud van Vodafone naar Caiway door de Vodafone is goedgekeurd.  Ook kan ik nog steeds bij mijn My-Vodafone gegevens inzien en zie in de gegevens dat mijn contract niet beëindigd is. Dus kan het zijn dat de Vodafone een administratieve achterstand heeft?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @wsimons 

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik zie dat er inderdaad een uitportering openstaat. Je nieuwe provider is degene die de nummerportering beheert en wijzigingen kan aanbrengen. Mijn advies zou zijn om even met hen contact op te nemen. Je nummer is namelijk wel vrijgegeven om overgenomen te worden, maar is momenteel nog actief onder Vodafone.

wsimons
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor je snelle reactie en duidelijke uitleg. Ja helaas weg na zeker 15 jaar. Het zit hem allemaal in de Euro’s en AOW’er zijn. Dus elk dubbeltje omdraaien tegen de gunstigste diensten. Maar als Caiway zijn diensten niet kan waarmaken kom ik zeker terug bij Vodafone.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Begrijpelijk @wsimons. Het is een dure periode momenteel. Mocht je in de toekomst weer terugkomen, dan ontvangen we je weer met open armen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic