1
Vraag
2
Reacties
Ronnie1956

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Overschakelen naar eSIM i.c.m iPhone 13 geeft melding 'toestel is niet geschikt'.

Als ik via de Vodafone- Ziggo app via het menu over wil schakelen naar esim , krijg ik bij de verificatie de melding dat toestel niet geschikt is. Terwijl iPhone 13 dat wel zou zijn.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Tp, dankjewel voor het aanpassen @Ronnie1956 

ik heb nu de eSim via ons systeem voor je besteld. Binnen 24 uur staat deze in MyVodafone met de QR code om hem te activeren en installeren 🙂

Kom je er niet uit? 

Ga dan naar onze website, selecteer het tabblad Installatie en volg de instructies 

Bekijk in context

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, het is nu gelukt de eSIM lijkt te werken, fysieke sim is verwijderd en alles lijkt te werken

Bekijk in context

12 Reacties 12
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Goedemorgen @Ronnie1956 

 

Goed dat je hier bij ons aan de bel trekt want ook met een iPhone 13 moet een eSim mogelijk zijn.

Nu probeer ik je abonnementgegevens erbij te pakken op basis van het 06-nummer uit je profiel. Ik krijg alleen geen informatie 😞

Kun je je telefoonnummer eens checken?

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jamyla, vreemd dat nummer klopte idd niet, maar nu staat het goed !

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Tp, dankjewel voor het aanpassen @Ronnie1956 

ik heb nu de eSim via ons systeem voor je besteld. Binnen 24 uur staat deze in MyVodafone met de QR code om hem te activeren en installeren 🙂

Kom je er niet uit? 

Ga dan naar onze website, selecteer het tabblad Installatie en volg de instructies 

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is nu wel 24 uur later, maar ik zie nergens iets voor mijn Esim, kijk ik fout ?

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Wat raar @Ronnie1956 dat er nog niets zichtbaar is in jouw My Vodafone account! Waar kijk je precies? Als je in je My Vodafone gaat naar het tabblad Producten > Sim, toestel en diensten > Sim activeren, kom je dan de simkaart niet tegen? 

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee helaas niet

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Meerdere keren geprobeerd maar helaas niets, is toch lastiger dan jullie hadden voorgesteld.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 20Oplossingen
  • 34Likes

Ik heb nu een aanpassing gedaan in ons achterliggende systeem. Wil je het straks nog eens testen in MyVodafone? De eSim activatie voucher zou rond 10.00 uur beschikbaar moeten zijn in de portal 🙂 @Ronnie1956 

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, dank er staat inderdaad nu een eSIM klaar maar bij stap 1 krijg ik weer de melding dat mijn telefoon niet geschikt is zie de bijlage, ook vreemd is dat bij inloggen via telefoon op de community er een melding verschijnt dat er een sms verzonden is en de pop-up verschijnt om in te vullen maar er geen sms meer binnenkomt… nu lukte het gelukkig wel via mijn iPad zonder sms in te loggen 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 14Oplossingen
  • 16Likes

Fijn om te lezen dat het alsnog is gelukt @Ronnie1956! 😄

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste wel om in te loggen, maar de eSIM installatie gaat fout, en nu kan ik dus ook niet meer bellen ! 
mijn toestel is een iPhone 13

Ronnie1956
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, het is nu gelukt de eSIM lijkt te werken, fysieke sim is verwijderd en alles lijkt te werken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic