1
Vraag
2
Reacties
pgeven

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Beste,

Ik heb in het verleden een abb. bij jullie gehad maar ben over gegaan naar Hollandsenieuwe (ook van Vodafone.)

Nu ben ik nog steeds gekoppeld aan Ziggo en wil dat graag ontkoppled zien, zodat ik van de extra's van Hollandsenieuwe gebruk kan maken.

mijn klantnummer was ** privégegevens aangepast ivm privacy **

Ik hoop dat het gaat lukken

 

mvg Peter Geven ** privégegevens aangepast ivm privacy **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je gegevens verwijderd omdat je ze in het openbaar geplaatst zijn. Ik heb gelijk je accounts erbij gepakt en zag dat de koppeling er nog was tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. De accounts heb ik gelijk ontkoppeld. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pgeven 

 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Let op: dit is een open community en iedereen kan je gegevens lezen, die je hier online zet. Ik zal vragen of iemand van Vodafone je gegevens wil verwijderen.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Louis  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @pgeven
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat je de accounts ontkoppelt wilt hebben. Zeker als je geen gebruik meer maakt van het My Vodafone account. Gelukkig lees ik dat @Energieboy je de juiste informatie geeft. Kun je mij deze gegevens doorsturen zodat ik je verder kan helpen?

pgeven
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met Vodafone,daar vertelde men dat er niets meer gekoppeld was.

Daarna heb ik Ziggo gebeld en die hebben,zeggen ze, het ontkoppeld. zou worden. Dit zou enkele dagen kunnen duren, maar tot nu zie ik nog geen veranderingen.(dit zou enkele dagen kunnen duren en heb zaterdag contact gehad.)

Maar voor de zekerheid mijn gegevens.

 

 

mvg Peter

 

* Gegevens verwijderd ivm privacy. 

pgeven
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, Nu maak ik weer de fout om verkeerd te reageren

Bij Vapdafone vertelde men dat het ontkoppeld was,daarna contact gehad met Ziggo en die vertelde dat het nog gekoppled was en dit zouden herstellen binnen enkele dagen(nu zie ik nog geen veranderingen.) Maar dat kan nog komen natuurlijk. Voor de zekerheid mijn gegevens

 

mvg Peter

 

Gegevens verwijderd ivm privacy

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen privé gegevens plaatsen aub!
Dit is een open community en iedereen kan deze lezen. Steven helpt je vast graag verder. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je gegevens verwijderd omdat je ze in het openbaar geplaatst zijn. Ik heb gelijk je accounts erbij gepakt en zag dat de koppeling er nog was tussen My Vodafone en Mijn Ziggo. De accounts heb ik gelijk ontkoppeld. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic