1
Vraag
2
Reacties
MichelDr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Beste waarom krijg ik de melding: Sorry, het lijkt erop dat er geen 06-nummer aan je account is gekoppeld. Als je een Vodafone 06-nummer hebt, voeg deze dan eerst toe aan je My Vodafone account.

en kan niemand zorgen dat het gaat werken binnen Vodafone?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MichelDr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag is inderdaad opgelost. dank voor melden navragen.

Nog wel een opvallende is dat in deze communinity een/de oplossing meerdere malen aangegeven wordt maar intern bij Vodafone men daar dus niets van weet, terug kan vinden en zo eigenlijk onnodig lang klanten laat wachten en het zichzelf moeilijk maakt met allemaal aan te maken tickets etc.
Eenvoudig komt het er op neer gewoon (bij een zakelijke aansluiting) 1 gebruiker / inlog met alle rechten over alle nummers in je profiel hebben. Dan loop je er zo doorheen.

Maar goed het functioneerd en we kunnen weer door, dank nogmaals en een mooie dag! Groet, Michel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 166Posts
  • 11Oplossingen
  • 53Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1111Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @MichelDr, goedemorgen en welkom hier!

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat je afgelopen vrijdag nog met een collega van mij contact hebt gehad en OneNumber inmiddels actief staat! 🙂

MichelDr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag is inderdaad opgelost. dank voor melden navragen.

Nog wel een opvallende is dat in deze communinity een/de oplossing meerdere malen aangegeven wordt maar intern bij Vodafone men daar dus niets van weet, terug kan vinden en zo eigenlijk onnodig lang klanten laat wachten en het zichzelf moeilijk maakt met allemaal aan te maken tickets etc.
Eenvoudig komt het er op neer gewoon (bij een zakelijke aansluiting) 1 gebruiker / inlog met alle rechten over alle nummers in je profiel hebben. Dan loop je er zo doorheen.

Maar goed het functioneerd en we kunnen weer door, dank nogmaals en een mooie dag! Groet, Michel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic