Hi @Albert&57
Ik zie dat er nog niemand z'n vinger heeft durven branden aan je vraag 😉😁.
Als je aangeeft dat andere telefoon's wel de hotspot van je auto kan gebruiken, dan ligt er toch iets aan je eigen toestel. Wat je nog kan testen, wanneer je je eigen SIMkaart in een toestel stopt, die het wel doet, om te zien of het aan je SIMkaart ligt of aan je mobiel. Dus stop je eigen SIMkaart in een toestel die wel op de hotspot van de auto werkt en stop dan zijn/haar SIMkaart in je eigen toestel en test dan nog eens. Doet die andere SIMkaart het wel in je telefoon, dan ligt het aan je SIMkaart en is het misschien mogelijk om deze om te ruilen in een Vodafone winkel en dat het daarna wel weer werkt. Blijft het probleem hetzelfde, dan ligt het aan je toestel en dan zou ik je adviseren om je netwerk instellingen eens te resetten (let op, je raakt dan wel alle netwerk instellingen (wifi gebruik) kwijt).
En anders toch even vragen aan de dealer, van je auto, of ze misschien daar iets hebben vernomen dat een bepaalde toestel het niet doet. Ik hoop dat ik niet heel erg mijn handen heb laten verbranden en dat je het probleem met bovenstaande hebt kunnen oplossen 🤣😊.