1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dorenda

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

No SIM Card???

Ik heb een Tp-link M7450, en via Ziggo een Vodafone Simkaart ontvangen met data. 

Nu geeft de Tp link steeds de melding No SIM card. 

Wie weet er een oplossing? 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12507Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Dit kan duiden op een oude SIMkaart (zou kunnen, ook als je hem net binnen hebt) of een beschadiging op de kaart?! 
Heb je de kaart al eens in een ander toestel gestopt op te testen? Je zou eens langs een Vodafone winkel kunnen gaan om te zien of ze je kunnen helpen. 

Dorenda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In mij telefoon werkt de Simkaart wel

Tjeerd85

Gedreven Raadgever
  • 120Posts
  • 28Oplossingen
  • 27Likes

mogelijk zit er dan een code op de simkaart of staan de instellingen niet goed in de router? je kan in je instellingen in ieder geval de code uitschakelen van de simkaart.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12507Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Heb je de instellingen al goed doorlopen? Zo ie zo moet je APN instellingen goed staan. Lees hier alles over op deze pagina: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roami... 

Lastig om zo’n ding aan te schaffen als je niet weet wat je moet doen. Goed de gebruiksaanwijzing lezen en doorlopen. Het valt mij altijd met die dingen op dat mensen denken dat het gelijk werkt maar soms moet je nog wat instellingen aanpassen of opnieuw erin zetten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic