1
Vraag
2
Reageer en help mee
Martijn Kroel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone van Mijn Ziggo ontkoppelen?

Hallo,

 

Na mijn eigen Vodafone te hebben gekoppeld aan een mijn Ziggo account dat ik met mijn partner heb afgesloten op haar naam, wil ik dit graag weer ontkoppelen.

Het werkt niet naar wens en ik kan My Vodafone niet meer openen en inzien. Als ik hierop klik blijft die op computer hangen en in de app op mobiel logt die niet meer in. Hierdoor kan ik nergens mijn gegevens van Vodafone meer inzien.

Het Ziggo account is gezamenlijk op adres en had ander mailadres dan, maar heb dit liever gewoon hetzelfde. Een nieuw Ziggo abbo start later in november op mijn eigen naam, misschien dat koppelen dan wel goed gaat...

 

Betreft 06**** tnv M.K. Wildschut

En het ziggo account env L.N. Lankveld

 

Met vriendelijke groet,

Martijn


**Bericht aangepast door moderator wegens privacy**

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12231Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Hoi @Martijn Kroel 
Ik zie dat een Vodafone medewerker je gegevens heeft gewist omdat dit een open community is en iedereen kan alles lezen. Voor het helpen van het ontkoppelen van je account's kan ook iemand van Vodafone alleen voor je doen. Heb nog even geduld, zodra ze je topic oppakken dan gaan ze er mee aan de slag.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 48Posts
  • 16Oplossingen
  • 8Likes

Hi! @Martijn Kroel 

 

Wat irritant dat het niet wil lukken! Ik heb je Vodafone account verwijderd zodat je weer een los account daarvoor kan aanmaken (zonder aaneen MijnZiggo te koppelen) en dat je je gegevens weer kunt inzien!

Laat je weten of het gelukt is? Goed weekend! 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic