1
Vraag
2
Reacties
Romati1946

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Duo simkaart

Goedendag,

 

Een Duo simkaart is volgens informatie alleen te gebruiken als het andere toestel uitstaat. Is het ook mogelijk om dat toestel in de vliegtuigmodus te zetten want dat uit- en inschakelen vice versa is omslachtig.

 

Bedankt alvast,

Mvgr. Romati 1946

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Romati1946 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, dit is niet mogelijk. Je moet het toestel echt uitschakelen. Eerst het ene toestel volledig uitzetten en dan pas het andere toestel aanzetten. Zoveel werk is dat niet hoor, gewoon je aan/uit knopje (als je een iPhone hebt) ingedrukt houden en hij gaat uit. Zal vast bij elk toestel wel zo zijn. 🤪🤭

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Romati1946 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, dit is niet mogelijk. Je moet het toestel echt uitschakelen. Eerst het ene toestel volledig uitzetten en dan pas het andere toestel aanzetten. Zoveel werk is dat niet hoor, gewoon je aan/uit knopje (als je een iPhone hebt) ingedrukt houden en hij gaat uit. Zal vast bij elk toestel wel zo zijn. 🤪🤭

Romati1946
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Energieboy,

 

Bedankt voor je antwoord. Duidelijk. Jammer.

 

Romati 1946

Romati1946
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Energieboy.

Na veel gehannes is de Duo simkaart geactiveerd. Een tip wellicht voor gebruikers van een Duo simkaart. Ik heb het zelf uitgeprobeerd. Er wordt aangegeven dat één van de telefoons helemaal uitgeschakeld moet zijn. De vliegtuigmodus instellen volstaat echter bij één van de toestellen om de ander te kunnen gebruiken.

Dit werkt dus alleen bij smartphones die deze mogelijkheid hebben. Als het andere toestel een gsm is, kan het niet.

Groet Romati 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Romati1946 
Dank je wel voor deze goede tip, dit wist ik ook niet. 
Dus als je twee GSM toestellen gebruikt dan werkt deze optie niet (om in vliegtuigmodes te zetten).
Maar heb je 1 GSM en een Tablet, dan werkt het dus wel met vliegtuigmodes en hoef je de toestellen niet uit te zetten.

 

SUPER! Bedankt voor deze goede tip en veel plezier in ieder geval. 

Romati1946
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Energieboy, 

 

Beide toestellen moeten die vliegtuigmodus hebben. Een "ouderwetse " gsm heeft die mogelijkheid niet. Ik weet niet wat voor combinatie jij bedoelt.

 

Mvgr.

Romati1946 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja oke, nu snap ik je 🙂
Je bedoelde een ouderwetse gsm 🙂 Duidelijk!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic