Hi @Yola
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.
Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Wat betreft jouw vraag. Als de accounts ontkoppelt worden, dan dien je voor één van beide omgevingen (My Vodafone of Mijn Ziggo) opnieuw te registeren. Dit moet met een ander e-mailadres. Mocht je alsnog graag de account ontkoppelt willen hebben, dan heb ik wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik voor je aan de slag kan gaan 🙂