1
Vraag
2
Reageer en help mee
Karoma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data only sim

Hallo, kan iemand mij vertellen welk abonnement ik kan gebruiken voor een mifi router, ik wil dus hiervoor een data only simkaart.

Ik wil die mifi router gebruiken op een volkstuintje waar geen internet aanwezig is en ik wel wil internetten en tv kijken.

Ik kan daar dus niet Ziggo Go gebruiken zonder internet en ben dus gebonden aan mobiel internet.

Wat is hiervoor de beste en een beetje betaalbare oplossing?

Ik hoor graag een goede oplossing.

Alvast bedankt.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Karoma 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle beste betaalbare oplossing is, als je toch Ziggo hebt, een Red Together abonnement nemen met een Red Together Extra (die Extra stop je dan in een MiFi Router). Dan ga je ongeveer 39,- euro per maand betalen en heb je op twee plekken internet van 1 bundel en wel 200GB per maand (zeker handig als je TV wilt kijken op de camping, anders zou ik Red Unlimited nemen en gewoon via je Telefoon gebruik maken via een hotspot). Maar goed, het zijn en blijven kostbare adviezen vanuit mij zelf, ik weet niet wat Vodafone je nog kan aanbieden. Het best wat je dan kan doen is langs een Vodafone winkel gaan of bellen met de klantenservice. Want het ligt er ook nog aan wat voor abonnement je nu hebt en wat wil je uitgeven?

Vodafone heeft ook Mobiel internet - Sim Only bundels waar je onderweg supersnel via een hutspot of USB-modem kan internetten. Voor deze bundels, zie deze pagina

Karoma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energieboy, bedankt voor je antwoord, maar ik denk dat het voor mij een te prijzige oplossing is, omdat ik maar een paar maanden die extra data nodig heb en met zo'n abonnement toch een jaar hieraan vast zit.

Weet je misschien ook iets over het kijken via een DVB-T2 en DVB-S2 ontvanger? Zoals ik op internet lees kan dit gratis naar Nederland 1, 2 en 3 en via de satelliet naar nog een aantal andere. Aangezien wij toch alleen maar het meest naar NPO 123 kijken is dit misschien een goede oplossing. Dan hoef ik voor het internet niet zo'n grote data bundel extra te nemen.

Wel is hiervoor een kastje nodig, los of ingebouwd in de tv.

Ik hoor het graag van jou of iemand anders.

Alvast bedankt.

Groet Karoma

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Sorry, daar heb ik geen verstand van. Je zou ook een prepaid kunnen kopen in het land waar je je data wilt gebruiken. Vaak is dat ook nog wel goedkoop of gebruik maken van WiFi. 

Misschien is Lebara iets voor je? En anders hoop ik dat er nog iemand anders is met een advies. 

Karoma
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energieboy, bedankt voor je antwoord. Ik blijf gewoon in Nederland en waar ik heen ga is geen wifi aanwezig, daarom wil ik daar ook van extra mobiel internet gebruik maken. Ik ga verder zoeken.

Groet, Karoma.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic