1
Vraag
2
Reacties
JVermeulen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo

Hallo,

 

Ik wil graag mijn oude ziggo account ontkoppelen, om daarna de nieuwe te kunnen koppelen. 

 

Mvg,

Jeroen Vermeulen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @JVermeulen

Super bedankt voor alle gegevens. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account verwijderd en dus losgekoppeld van jouw My Vodafone. Je kunt nu het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen. Dit kun je doen vanuit My Vodafone. 

Vanuit My Vodafone

Log in op My Vodafone

Ga naar 'Profiel'

Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'. 

Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'. Heb je voor jouw nieuwe Ziggo abonnement nog geen account geregistreerd? Kies dan voor het uitbreiden van je account. 

Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @JVermeulen
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Dan gaan we er samen voor zorgen dat het oude Mijn Ziggo account wordt verwijderd, zodat je vervolgens het nieuwe Mijn Ziggo account kunt koppelen aan je Vodafone account. Om je hierbij te helpen heb ik wat extra gegevens van je nodig, namelijk:
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam waarmee je inlogt op My Vodafone/Mijn Ziggo: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @JVermeulen

Super bedankt voor alle gegevens. Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account verwijderd en dus losgekoppeld van jouw My Vodafone. Je kunt nu het nieuwe Mijn Ziggo account koppelen. Dit kun je doen vanuit My Vodafone. 

Vanuit My Vodafone

Log in op My Vodafone

Ga naar 'Profiel'

Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'. 

Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'. Heb je voor jouw nieuwe Ziggo abonnement nog geen account geregistreerd? Kies dan voor het uitbreiden van je account. 

Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

mengio

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia ,

 

Ik heb deze vraag/probleempje ook, ik wil graag mijn oude Ziggo account ontkoppelen van mijn Vodafone account. 

 

Betreft privé bericht opstellen... ik kan mijn inbox niet vinden om een bericht op te stellen. Kan je me helpen waar ik in de navigatie me inbox kan vinden om een prive bericht op te stellen. Alvast dank.

 

Ps. na aanzetten van e-mail notificaties... kwam de knop inbox te voorschijn in de navigatie. 

 

Gr. Mengi

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mengio

Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit! Stuur mij gerust een privéberichtje met alle benodigde informatie en dan ga ik ook jou hierbij verder helpen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic