Hoi,
Het valt mij op dat er in principe geen oplossing is voor een iPad Cellular simkaart, ja een duosim is een soort van een oplossing maar deze mag maar op een toestel tegelijk gebruikt worden (correct me if I'm wrong want de iPad cellular modellen kunnen geen directe uitgaande telefoongesprekken/sms verzenden, voor zover ik weet mist hiervoor ook hardwarematig in het modem zelf op de iPad hardware om compatibiel te zijn met torens/ontvangende hardware)
In ieder geval, T-Mobile biedt wel een oplossing voor dit probleem, om nu nog een lijn te nemen op mijn Red Together is in principe overkill, het is een gemis want ik gebruik mijn iPad mini 6 5G vaak maar een hotspot op de telefoon verbruikt natuurlijk veel (te veel) stroom, ook is het zo dat de iPad modems zeer goed zijn (voor 5G) Ik denk dat fysieke grootte hier ook een rol in speelt, de antennes zijn gewoonweg een fors stuk groter.
Affijn, het zou Vodafone sieren als er in ieder geval nagedacht wordt over een oplossing, in de iPad zelf staat alles al klaar, men hoeft alleen nog maar een QR code te scannen en voila dit mag je eigenlijk stiekem wel verwachten van de moderne provider... Ik kan niet de enige zijn in Nederland met een iPad cellular die graag gebruik van de modem zou willen maken, een simpele oplossing zou een data-only duo (e) sim zijn met hetzelfde ''nummer''.
bvd