1
Vraag
2
Reageer en help mee
BvanWijk

Stamgast
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

My Vodafone app en My Vodafone website

Beste leden,

Ik heb al een tijdje geen Red Together meer maar toch blijft die in de website en de app de status van de Groep weer geven ik heb 2 nummers onder een klantnummer gezet omdat dat destijds met Red Together handig was. Ik heb nu 2 losse Red abonnementen. Kan ik hier zelf iets aan doen om dit te veranderen of het het een bug die in de website en de app zit

Ik hoor het graag

Groet,

Bram

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1053Posts
  • 192Oplossingen
  • 323Likes

Hey Bram. 

Goed dat je aan de bel trekt. Dingen moeten natuurlijk wel goed geregistreerd staan. 
Lukt het je om een printscreen toe te voegen van wat je precies ziet? Met eventuele persoonlijke gegevens afgeschermd, natuurlijk. Als t makkelijker is, mag je me ook een privebericht sturen hoor :-). 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Hey @Lycke  dit zijn foto’s van de app. Als je ze van de website wil geef maar een gil😉

*Lycke - bijlagen verwijderd. Hier stonden de telefoonnummers in. Ik heb het gezien, bedankt!*

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1053Posts
  • 192Oplossingen
  • 323Likes

Gezien, @BvanWijk. Ik heb wel je fotos verwijderd, want hier stonden de telefoonnummers in. Heel vreemd dat dit er nog altijd op deze manier in staat. Ik ga er achteraan en kom hierover zsm bij je terug! 

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Het is het zelfde op website maar dat zal ongetwijfeld aan elkaar gekoppeld zijn. Bedankt voor het weg halen van de foto’s.  Niet bij nagedacht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic