1
Vraag
2
Reacties
KimberlyDebliec

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

rekening december

Beste,

 

wordt mijn nummer afgesloten vanaf januari dat daarom de rekening zo hoog is of heb ik dit verkeerd geïnterpreteerd?

 

alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KimberlyDeblieck 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ga je stoppen bij Vodafone? Dan kan het zijn dat je een verrekening krijgt van je factuur. Stop je niet bij Vodafone, dan snap ik niet helemaal waarom je denkt dat Vodafone je abonnement wil stopzetten. Als daar iets aan vooraf is gegaan dan kan je dit zelf wel weten. 

Het inzien van je facturen kan je via My Vodafone en daarop staat ook alle informatie over je factuur. Daarop kan je dus zien waarom je factuur straks hoger, of lager is. Je kan dus zelf het beste daarop kijken, dan weet je snel het antwoord. 

Voor factuur informatie, kijk hier:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KimberlyDeblieck 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ga je stoppen bij Vodafone? Dan kan het zijn dat je een verrekening krijgt van je factuur. Stop je niet bij Vodafone, dan snap ik niet helemaal waarom je denkt dat Vodafone je abonnement wil stopzetten. Als daar iets aan vooraf is gegaan dan kan je dit zelf wel weten. 

Het inzien van je facturen kan je via My Vodafone en daarop staat ook alle informatie over je factuur. Daarop kan je dus zien waarom je factuur straks hoger, of lager is. Je kan dus zelf het beste daarop kijken, dan weet je snel het antwoord. 

Voor factuur informatie, kijk hier:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @KimberlyDeblieck, welkom op de Vodafone Community!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega hierover. Ik hoop dat daardoor het één en ander duidelijk is geworden. Anders horen we het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic