1
Vraag
2
Reacties
gger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid: Waarom worden er iedere keer kosten berekend bij inschakelen toestel?

Hallo, ik heb een vraag of de kosten die Vodafone in rekening brengt. Ik heb een prepaid rekening bij Vodafone. Elke keer wanneer ik mijn telefoon aanzet worden kosten in rekening gebracht variërend van 1 cent tot 50 cent. Het is mij niet duidelijk waarom en ik wil er vanaf. De "verbruiksmeldingen" worden steeds netjes doorgegeven via een sms. Heeft iemand een verklaring, dan hoor ik die graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 21Posts
  • 9Oplossingen
  • 5Likes

Hallo @gger , welkom op onze Vodafone community. Fijn dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer je het antwoord hierop niet kunt vinden.

Wanneer jij je toestel of mobiele data aanzet zullen de apps op je toestel meteen proberen te updaten/notificaties binnen te halen. Door de snelheid van ons netwerk kan je beltegoed dan snel opgaan.

Wanneer je niet wilt dat de apps gelijk verbinding maken wanneer jij je toestel aanzet, moet je stuk voor stuk per app instellen dat ze GEEN verbinding mogen maken met je data.

Zodra je de een app wilt gebruiken, kun je daarop dan de data aanzetten. Vergeet dan niet om na sluiten van de app de toegang tot je data weer uit te zetten.

Mocht je hierover aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 21Posts
  • 9Oplossingen
  • 5Likes

Hallo @gger , welkom op onze Vodafone community. Fijn dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer je het antwoord hierop niet kunt vinden.

Wanneer jij je toestel of mobiele data aanzet zullen de apps op je toestel meteen proberen te updaten/notificaties binnen te halen. Door de snelheid van ons netwerk kan je beltegoed dan snel opgaan.

Wanneer je niet wilt dat de apps gelijk verbinding maken wanneer jij je toestel aanzet, moet je stuk voor stuk per app instellen dat ze GEEN verbinding mogen maken met je data.

Zodra je de een app wilt gebruiken, kun je daarop dan de data aanzetten. Vergeet dan niet om na sluiten van de app de toegang tot je data weer uit te zetten.

Mocht je hierover aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten.

gger
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je antwoord. Het is mij duidelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic