1
Vraag
2
Reageer en help mee
Matthijsbs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

GB aanvullen niet mogelijk bij openstaande verlengorder

Hi, 

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt bij vodafone. Hier was ik altijd zeer tevreden over.

Ik maak gebruik van het abonnement met onbeperkt internet wat altijd goed werkte. Echter sinds mijn verlenging werkt dit niet meer. Bij het aanklikken in de vodafone app op de GB aanvullen knop of het versturen van de sms krijg ik een melding dat ze het niet kunnen verwerken. Wat betekent dat ik nu alleen gebruik kan maken van wifi en niet mijn mobiele internet

Nu heb ik contact opgenomen met de messenger echter krijg ik te horen dat ik maar moet wachten tot de verlengdatum van 22 februari en dat ze niks kunnen doen.

Dus ik betaal nu nog geld voor een service waar ik geen gebruik van maak en ze kunnen er niks aan doen. Ik was altijd zeer tevreden maar vind dit echt waardeloos.

4 Reacties 4
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 98Posts
  • 16Oplossingen
  • 17Likes

Goedemorgen @Matthijsbs, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Super dat je opnieuw voor Vodafone hebt gekozen bij de verlenging. Ik kan mij goed voorstellen dat dit een flinke teleurstelling is. Er is op dit moment helaas een storing gaande waarbij het aanvullen niet meer werkt bij een openstaande verlengorder.

We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik heb je mobiele nummer toegevoegd aan het storingsticket als voorbeeld. Mijn excuses voor het ongemak.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12350Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3225Likes

Als ik even mag inhaken @Matthijsbs, vanaf 1 januari krijg je niet 10GB unlimited per dag, maar 20GB. Het is in ieder geval weer 10GB meer dan je had, misschien helpt het en heb je daar iets aan. Succes en de beste wensen!

Matthijsbs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Energieboy , dat helpt zeker mee! Bedankt en ook nog de beste wensen!

Matthijsbs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Marco Top, bedankt aan het toevoegen aan de storingsticket!

Het is voornamelijk vervelend als de 10gb of nu 20gb op is en je moet de deur uit. Want dan kan je helemaal niks meer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic