Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Ik probeer mijn abonnement, die al een ruime tijd afgelopen is, te verlengen maar het lukt niet.
Zowel in de app als op desktop blijf ik in een ''De producten worden opgehaald. Een moment geduld alsjeblieft'' loop vasthangen. Ik heb ook al een andere browser geprobeerd, maar dat helpt ook niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @bloklandm
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dat is wel heel vreemd. Jammer genoeg niet op te lossen via de community maar alleen via de klantenservice of in een Vodafone winkel. Je kan dus het beste even bellen met de klantenservice of langs een Vodafone winkel gaan.
Hoi @bloklandm
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dat is wel heel vreemd. Jammer genoeg niet op te lossen via de community maar alleen via de klantenservice of in een Vodafone winkel. Je kan dus het beste even bellen met de klantenservice of langs een Vodafone winkel gaan.
Hi @bloklandm
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.
Oh wat irritant dat het niet lukt om te verlengen op diverse apparaten en browsers 😞 Zoals @Energieboy al aangeeft is het dan de kortste klap om de verlenging te regelen in de winkel of via de klantenservice. Is dit inmiddels gelukt? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...