1
Vraag
2
Reacties
bloklandm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen lukt niet

Ik probeer mijn abonnement, die al een ruime tijd afgelopen is, te verlengen maar het lukt niet.

 

Zowel in de app als op desktop blijf ik in een ''De producten worden opgehaald. Een moment geduld alsjeblieft'' loop vasthangen. Ik heb ook al een andere browser geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @bloklandm 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is wel heel vreemd. Jammer genoeg niet op te lossen via de community maar alleen via de klantenservice of in een Vodafone winkel. Je kan dus het beste even bellen met de klantenservice of langs een Vodafone winkel gaan. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @bloklandm 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is wel heel vreemd. Jammer genoeg niet op te lossen via de community maar alleen via de klantenservice of in een Vodafone winkel. Je kan dus het beste even bellen met de klantenservice of langs een Vodafone winkel gaan. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @bloklandm
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Oh wat irritant dat het niet lukt om te verlengen op diverse apparaten en browsers 😞 Zoals @Energieboy al aangeeft is het dan de kortste klap om de verlenging te regelen in de winkel of via de klantenservice. Is dit inmiddels gelukt? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic