Ik begrijp heel goed dat de schuld bij ons ligt, of in dit geval bij mij door het communiceren van de verkeerde prijs.
Let in dat geval altijd goed op de orderbevestiging, of daarin alles goed staat alvorens je de order goedkeurt. Een fout maken is wel menselijk, ondanks dat het enorm balen is. Op basis daarvan heb je ook het recht de order te annuleren en retour te sturen.
Wat ik telefonisch al heb aangegeven bij @Houssein is dat ik op het toestel al de maximale korting had aangeboden, en ik dus niet nog dieper in de buidel kan tasten op de toestellen ter tegemoetkoming.
Dat betekent dus dat prijstechnisch dit is wat het is.
Nogmaals, je behoud het recht om de order te annuleren en dus alles bij het oude te laten. Mocht je op basis van de juiste prijs alsnog willen overstappen, kunnen we dat realiseren.
Verder is het niet handig om nu via verschillende wegen contact op te nemen want dan gaan er zaken door elkaar lopen.
Via status order 0800-0560 moet het toestel worden retour gemeld. Daarna is het handiger de klachtencase af te wachten.